cd kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
182
Hallo mensen.
Als ik een cd kopiëer met nero doet hij dat van een image die van te voren op de harde schijf is gezet. Na het branden dat goed was, wilde ik de images op ruimen maar vond ze nergens op de pc. Is het mischien zo dat het programma die opruimt na het branden?
Bij voorbaat dank.
Ton Magielse.
 
Hoi, sorry Pasja, maar je zegt nee, nu kopiëer ik ook wel eens een cd en heb ook maar 1 cd rom. Nadat de cd gekopiërd is is er toch niets meer op de harde schijf? Anders zou ik toch al enkele GB moeten kwijt zijn, dus het is toch zo dat die image weg is?

Groetjes
 
Inderdaad is het zo dat je in Nero een optie hebt om de image na het branden te verwijderen, deze zal wel aanstaan bij jouw.
 
in NERO is een optie die je kan aanvinken om na kopieeren image van af de harde schijf te wissen
 
Hoi, de image is dus weg, dat is bij de standaard instellingen van nero aangevinkt. Waar staat dat vinkje? Ik heb er nog nooit naar gezocht omdat ik nooit de cd op de schijf wilde laten staan, maar ik kan dat ding niet vinden, waar vind ik dat?

Groetjes
 
als je in linkse kolom op CD COPY klikt, dan krijg je in de rechtse venster paar tabbladen, op de tabblad: IMAGe , onder kader met locatie kan je vinkje aan/uitzetten
 
Om uiteindelijk bij de vraag van tonmagielse terug te komen, de image is dus in de standaard instellingen van nero verwijderd. Als je een cd kopiëerd dan krijg je zelfs geen linkerkolom. Ik toch niet.
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan