foutmelding over DXMedia bij installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
Hallo,
We wilden een spelletjes spelen van een vriendje van mijn dochter (Hype van playmobil) toen we deze op onze computer wilden installeren kregen we aan het eind de foutmelding: In DXMedia is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. U was bezig met een bewerking etc... Daarna de melding dat het installeren niet succesvol was verlopen.
Waar kan dit aan liggen?
Groet Sita
 
probeer directx 9 te downloaden.
welke versie van windows gebruik je.



brits
 
windows xp

Hoi,
We hebben windows XP.
Ik heb al geprobeerd via eigenschappen en compatibel... in te stellen op windows 95 of 98. dan komt dezelfde foutmelding.
Wat is directx9? We hebben net een nieuwe computer waar ook al van alles op zit.
groetjes
 
ging mis, dus weer terug bij de vraag

De videokaart is: NVIDIA Geforce FX 5200.
Zou het daaraan kunnen liggen?
 
alles gedaan maar de foutmelding blijft....

Hoi,
ondertussen uren aan het downloaden geweest. Gisteravond 2 1/2 uur voor alle aanbevolen updates van Microsoft en vanochtend ongeveer 1/2 uur voorhet progje directx.
Maar ook nu geeft hij aan het eind dezelfde foutmelding. Wat kan ik nog doen of houdt het hiermee op. Het is een spelletje van 1999 en misschien dus niet voor XP (staat er niet op).
Groetjes
 
Dan ligt het aan de spelletje. Ik zou die terug brengen naar de winkel :D

Falco

Updates 2 1/2 + 1/2 uur downloaden? Dat is ERG lang!!
 
downloaden (off topic)

Het waren de aanbevolen downloads. Internet via de telefoon, via keyaccess. snelheid:50,6kbps. Is het dan nog veel te lang, misschien draait er wel ieis waardoor het zo langzaam gaat? Virusscanner is Antivir.
Het laatste 1/2 uur downloaden was trouwens bij het programma Directx.
Groetjes
 
Werkt keyaccess ook met zo’n 0676 nummer ?
Dat DirectX is groot dat weet ik.
Ik zou maar op kabel gaan. In Groningen heb je Essent met basis pakket voor ± 30 Euro per maand. Op de kabel had je alle update in minuten tijd.
Met kabel: geen krant meer nodig, geen omroepblad, etc, etc, etc.. (chatten, muziek downloaden...)

Groetjes :D
Falco
 
keyaccess

Keyaccess heeft een een gewoon 050 inbelnummer.
Wat is dat dan met zo'n 0676 nummer, ik geloof dat mijn vader dat heeft bij zonnet.
30 euro per maand kan voor ons niet uit (ondanks het lange downloaden.....), zoveel zit ik niet op internet. (Maar dan misschien wel...)
Groetjes, heb je de Sint nog gezien zaterdag in de stad?
 
ik heb ook een demovan dat programma bij mij doet hij het ook niet onder xp.
 
Ik heb Sint gezien, ja, maar :( ik kreeg niets...

Dat 0676 werkt ook met Wanadoo. Het probleem is dat deze nummers kun je niet bij PTT als voordeelnummer laten werken. Een 050 wel. Dan krijg je nog korting.

30 Euro/maand is niet echt veel. Bijv. je koopt geen muziek CD's meer ;)
Ik zie het zo: men heeft tel. lijn. Dat kost je ....Euro per maand + gespreken.
Men neemt kabel Internet: 30 Euro/maand + pre-pay GSM toestelen. Dit alles is goedkoper dan dat KPN
En op kabel bel ik ook naar buitenland. Geen top kwaliteit maar toch.

Bij Brits werkt dat spelletje ook niet. Ik denk dat komt door XP.

Groetjes
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan