Dvd naar mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvH

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Berichten
117
Hoi iedereen,

Ik dacht het perfect tooltje te hebben om dvd naar mp3 te rippen namelijk dvd audio ripper van Iamtoo.
Maar ook deze tool kan mij Van Halen video hits dvd niet rippen.
Weet iemand van jullie een goede werkende tool die de dvd beveiliging compleet negeerd en er mp3's van maakt?

Alle nuttige tips zijn welkom.

Groeten van Erik.
 
Zoek met google naar anydvd.

Je kan een trial downloaden op hun site.

groetjes speedtouch
 
Ik denk dat er bedoeld wordt, om bijv. een fantastisch live-registratie van een bepaalde band naar mp3 te rippen, zodat je de muziek lekker in bijv. je auto kunt beluisteren.

Ik zoek daar ook naar...:)
 
Je hebt het helemaal door Hobbit , jammer dat de topic starter nog niet heeft gereageerd.

Waar zoek jij ook naar ??

groetjes speedtouch
 
Geplaatst door speedtouch
Zoek met google naar anydvd.

Je kan een trial downloaden op hun site.

Ik zocht ook zo'n programma en heb de trial van AnyDVD gedownload op http://www.slysoft.com/nl/

Kun je een uitleg geven hoe dit werkt, want ik zie nergens een optie over het rippen van de muziek en ook bij de faq op de site is hierover niets te vinden.

Ik heb toch wel het juiste progje ?
 
Kimmy


Het progamma anydvd is gemaakt om de beveiliging van een dvd te omzeilen, je kan het ook zien als een driver die de dvd speler voor de gek houd.

anydvd omzeilt de css en macrovision tevens kan je dvd afspelen met andere regio codes.

Als je rechts klikt op het vosje kan je zien welke instellingen je kan aanvinken.

anydvd is een uitkomst voor kopier progamma's want deze kunnen anders niet door de beveiliging komen.

Het is heel goed te gebruiken met b.v.b CloneDvD om dvd te kopieren.

Als je b.v.b een muziek dvd [ beveiligde] om wil zetten naar mp3 of wav , dan gebruik je anydvd met X2CD.
X2CD is weer een progamma om de audio van een dvd af te halen.


groetjes speedtouch
 
Kom er niet uit met X2CD, heb geprobeerd het zo te doen als in de help staat aangegeven, maar het converteren wil niet lukken.

Na het selecteren van een bestand en klikken op converteren gebeurd er niets.

Kun je me nog even helpen met een uitleg hoe te handelen.
 
Hoi kimmy

Heb je het gedaan zoals op de web site staat, als je rechts onder klik op www.x2cd.net kan je het zien.

Het komt er op neer dat je op convert klik dan op de map [ add media files ] wijs hier je dvd station aan en klik op video-ts als bestands type moet je DvD Files (*.ifo)

Klik nu op video-ts als het goed is komt nu de dvd titel , klik nu op de muziek noten links , nu verschijnt er een player waarmee je de dvd kan afspelen hier kan je de nummers selecteren door te drukken op het + knopje als je alle nummers hebt geselecteerd klik je op de onderste map [ film klap ding :D ] dan gaat hij converteren in de map die je heb aangegeven.


groetjes speedtouch
 
Zo had ik het gedaan en toch wilde het niet lukken, gelukkig nu wel.

Vind het vreemd dat wanneer je de stop-tijd aangeeft van het 1e nummer en dan kiest voor "add segment" de dvd weer van voor af aan begint met spelen. Zo zit je dus weer het 1e nummer en daarna 2e nummer te bekijken voordat je de stop-tijd kunt aangeven van het 2e nummer enz.

Ook het verschuiven met de balk gaat niet, hij springt steeds terug naar het begin van de DVD.

Weet je misschien hoe dit komt.
 
Kimmy

Hoe heb je de tijden geselecteerd

De start tijd klik op de cijfers links > nu opend een tabblad waarin je de tijd zet van het begin > bij het einde van de song klik je rechts op de cijfers en voer ook hier weer de tijd in.

Klik dan op het plusje en de track tijd staat vast, nu moet je in feite gewoon met de schuifbalk kunnen schuiven door heel de dvd heen.

Ik moet toegeven het is veel uitproberen om het simpel lijkend progamma te kennen.

Gewoon eens oefenen en kijken wat het progje allemaal kan.

groetjes speedtouch
 
Probleem Opgelost

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie hulp, laat ik het zo stellen dat als je een (muziek)dvd wilt rippen naar mp3, je het beste dvd audio ripper van iamTOO kan gebruiken in cominatie met het anydvd tooltje, elke dvd kan dan naar mp3 zonder probleem geript worden.

Iedereen hartelijk dank voor alle hulp!

Groeten van Eddie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan