Diverse geluids problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorspirit

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2003
Berichten
5
Ik heb sinds een paar dagen de volgende problemen:

*Het afspelen van videofragmenten en mpeg bestanden is onmogelijk door een foutmelding van wmplayer.exe
*Het afspelen van een mziek bestand met de wmp is vreemd, na 3 seconden is er een dip in de muziek zodat het lijkt voor 2 seconden of er word valsgespeeld! daarna gaat de muziek weer verder
*Het afspelen van dvd's en muziek cd's is in de dvd-rom speler vrijwel onmogelijk doordat het lijkt of deze versneld word afgespeld
*Het afspelen van muziek cd's in de brander is storend en krakend

Ik heb al geprobeerd om verschillende drivers opnieuw te installeren, kheb zelfs mijn wmplayer 9.0 opnieuw geinstalleerd en bepaalde codecs eraf gegooit, maar niets hielp, de problemen zijn niet echt ontstaan na 1 bepaalde handeling, wie herkend deze problemen of weet hoe ik er een van op kan lossen!
alvast bedankt! ps khb windows XP
 
Misschien de geluidskaart updaten of verwijderen en opnieuw aanmaken dat geldt ook voor de proggies die je gebruikt om af te spelen........
 
hmmm

proggies?? volgens mij is dat iets te moeilijk voor mij maaaar, over die geluidskaart, we hebben deze pc pas en met gewone gedownloade muziek doettie het wel goed, ookal geeft ie in het begin een dip, ik ben bang dat er iets gebeurt is met de instellingen, alleen weet niet precies waar ik dat moet veranderen....
 
probeer het hier is. Dan zet je gewoon een nieuwe versie er op dit zou het probleem wel is kunnen oplossen.........
 
Ik heb laatst een bericht geplaatst dat mijn geluid op alle manieren vervormt was, nu is mijn vriend niet zo een ster in geduldig wachten op een oplossing en heeft windows er gedeeltelijk opnieuw overheen geschreven, nu staat gelukkig het meeste er nog op, alleen zag net bij apparaatbeheer, dat er twee uitroeptekens staan bij SCSI en RAID controllers en daaronder dus twee streepjes bij de ene staat onbekend apparaat met daarachter een uitroepteken en de ander SCSI/RAID hostcontroller....ik snap er werkerlijk niets van...waarom dit? ook doet mijn webcam het niet meer en die wil niet meer geinstalleerd worden, maar dit is geloof ik een ander topic... HELP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan