Probleem afspelen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

~gijluiaard~

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2003
Berichten
288
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn geluid. Het komt waarschijnlijk doordat ik mijn tower van de ene kant van mijn buro naar de andere heb verplaatst, en daardoor is er wat mis gegaan denk ik. Ik heb een Creative Inspire 5.1 boxenset. De draden zitten als volgt: zwart - groen - roze - blauw - geel (van links naar rechts). Ik heb ook geprobeerd om een tv-out verbinding te maken, dat was niet gelukt (verkeerde kabels), kan dit hier wat mee te maken hebben? Het afspelen lukt met niets, niet met Media Player of met iets anders (ook geen opstartgeluid). Ik heb trouwens een kabel zitten in zwart, groen en geel (zie boven). Kunnen jullie mij helpen (wat een verhaal :D)?
Bedankt,
Flip
 
Heb je de originele beschrijving niet meer?
Wanneer je alles weer aansluit zoals het behoort, dan weet je zeker dat dat het probleem niet is.
 
Ja, ik heb de aansluitinstructies en heb alles gecheckt, maar het probleem blijft...
 
Als ik het volume op maximum zet en heel goed bij de subwoofer luister, hoor ik een vreemd zoemend geluid?!
 
1. Heb je de kaart al gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd?
2. Weet je zeker dat je geen kortsluiting hebt veroorzaakt met de poging om de TVout te benutten.
 
1. Nee dat heb ik niet gedaan, ik heb gewoon de PC met snoeren en al naar de andere kant verplaatst.
2. Weet ik echt niet, de pc deed wel wat raar na het installeren van TVtool, (opstarten lukte niet), maar toen weer wel.
 
Ok, ik heb zojuist even Creative Diagnostics gedaan, en het werkt allemaal, behalve: SoundFont setting en Mixer Settings Check (deze zijn dus 'failed').
HELP!! :)
 
hoeft niet meer ik heb het al (het stond gewoon op alles dempen bij de volumeregeling).... ow wat ben ik STOM STOM STOM!!! maar ja, bedankt sigma!
 
Ik heb daar natuurlijk maar een ding op te zeggen;

Gij Luiaaard!!!


LOL :):):)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan