DVD Finding Nemo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hi,

Ik kan finding nemo niet lezen op mijn computer

ik krijg constant de foutmelding 800427A 'Het maken van de afspeelgrafiek van de dvd-video is mislukt."

als ik een vob file aanklik

Heb de film gewoon compleet op mn harde schijf staan.
Hoe los ik dit probleem op gebruik power dvd 5 en xp als windows versie

:(
 
heeft waarschijnlijk te maken met de macromedia beveiliging die op de originele dvd zat en die je niet op de hd er bij hebt staan.

Je zou eens een andere player kunnen proberen.
 
Ik gebruik windvd 3
had daar nog een installatie cd van liggen dus de originele versie maar ik kan bij 2 vob files geen geluid afspelen hoe kan dit dan ?

bij 2 / 4 vobfiles heb ik wel digital geluid en bij de andere helft (die het dus niet doen) stereo
 
zijn dat ander vob files bedoel ik neem aan dat het geen vervolg is van de film.
er wordt op een dvd standaard vaak een film file met digital audio gezet en 1 met gewoon stereo niet idereen kan digital audio afspelen.
 
je bedoelt dus dat

stereo en digital audio niet door elkaar heen gebruikt kunnen worden, misschien speelt ie daarom soms geen geluid af

hij bestaat uit 4 delen (vob files) namelijk deel 1 het begin wel geluid 2 - 3 (middenstuk) geen geluid en het laatste deel wel weer geluid.

Ik ga m gewoon vanaf het begin afspelen kijken wat er dan gebeurt,

Veel Dank :D

Stan
 
2/3 van de film geen geluid

Hoe kan dit toch

dat de meer dan helft geen geluid heeft

dit zijn de geluidskenmerken van de film

Audio: Engels AC3, DTS en 2-channel commentaar bij de film


Moet toch ergens een codec zijn waarmee ik hem wel kan afspelen (geluid)
 
Laatst bewerkt:
Uh slecht geript misschien ?? je schreef dat je alles op je hd hebt staan dus die kans is vrij groot.
Ik neem ook aan dat het geen legaal exemplaar is ;) aangezien hij in nerderland nog niet uit is.
 
deel 1 , 2 , 3 zijn in dolbysurround (wel te beluisteren)
deel 4 en 5 zijn in stereo niet te beluisteren
deel 6 is weer in dolbysurround (wel ter beluisteren)

Toch slecht geript?

Zoja dan sluit ik dit topic :D
 
wat ik nu ff niet snap is dat je het over deel 1,2,3 enz hebt.

wat bedoel je daarmee ?? ik heb even verschillende dvd bekeken hier ( originele ) en die hebben echt maar 1 hoofdfilm.
 
Geplaatst door tazman
wat ik nu ff niet snap is dat je het over deel 1,2,3 enz hebt.

wat bedoel je daarmee ?? ik heb even verschillende dvd bekeken hier ( originele ) en die hebben echt maar 1 hoofdfilm.

met die delen bedoel ik vobfiles
 
Aha nu snap ik hem dat is inderdaad vreemd dan ja.
Maar als je gewoon power dvd start en kiest voor dvd files vanaf de hd spelen mis je dan ergen in het midden ook geluid ??

als ik hier bij mezelf kijk heb een dvd rip op de hd staan die heeft 6 Vob files ( ifo en Bup) het zijn 2 delen in totaal elkdeel is rond de 50 min groot. (nu moet ik wel zeggen als ik de Vob files los opstart hebben ze allemaal geluid )
je zou dus als je in bv powerdvd kiest om af te spelen vanaf de hd een moeten kijken wat ie doet bij het bekijken van de hele film.
 
Ik heb dus powerdvd5 maar dan krijg ik dus die ene melding

'Het maken van de afspeelgrafiek van de dvd-video is mislukt."

Heb de film nu op xvid iets mindere kwaliteit maar wel geluid

heb de dvd eraf gegooid

thnx anyways Taz!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan