stereo oordoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
273
hoi allemaal : ) ik heb een mp3 discman, en omdat de hond trek had in me stereo oordoppen , moet ik nieuwe stereo oordoppen kopen ,wat ik eigelijk niet erg vindt,wandt ze waren toch niet zo best ,nu is me vraag ,wie weet welke oordoppen perfect zijn, welk merk is aan te raden ,om te gebruiken voor me mp3 discman, greetzzz Lazzaroo
 
Philips of Sony hebben in et algemeen goeie oordoppen.
 
thank's voor je reactie Muurhond ,heb een beetje op het net gesurft , kom sony en philips daar ook tegen ja ,maaaaare zie door de bomen het bos niet meer ,wist echt niet dat er zoveel soorten oordoppies waren ,en dat er ook nog eens geluidskwaliteit verschil is ,dacht dat alleen te maken had met wat voor speler je hebt ,en dat geluidskwaliteit niet aan die oordopjes zou kunnen liggen ,dus vandaar mijn vraag ,meschien iemand die een goede ervaring hebt met die doppies ....?
 
in de tijd dat ik nog veel cassettes / cd's / cdr's luisterde, had ik altijd Sony's van een bedrag tussen de 10 en 20 €. In die prijsklasse heb je hele goede te koop en wat je er dan vaak als snufje bij krijgt is een volumeregelaartje op het kabeltje.
 
Zoveel:Koss,Creative,Sennheiser,Sony (heb zelf de MDR-EX71 en vind deze wel goed!) ,Philips,V-Moda,JBL,AKG.Skullcandy
En als je dit niet goed genoeg vind kun je nog kiesen voor een IEM (In Ear Monitor)
dit zijn dopjes die door proffessionele muziekanten worden gebruikt om hun eigen geluid en dat van andere bandleden te horen (nadeel zowel het gebruiksgemak als draagcomfort zijn over het algemeen bij deze vrij laag bovendien de prijs is ook geen carnaval)
Shure,Ultimate Ears,Etymotic Research (overigens is het horen van geluiden van buitenaf bij deze vrijwel niet mogelijk omdat de musicie ze ook gebruikt voor het beschermen van het gehoor tegen de podium monitors)
mmar kijk efe hier:
http://www.mp3shop.nl/specialinterest/957/oordopjes.html
 
Je reageert vrij bijtijds....... 3,5 jaar na het laatste bericht.................:rolleyes: :eek: :shocked: :confused:
 
Latertjuuuuuu

Nah lekker dan......... toch nog bedankt voor je super snelle reactie Ha ha ha lachuuu ....... :D
Heb dus al 3.5 jaar plezier van me sony oordoppen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan