mp3 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Berichten
884
Hallo

ik heb een aantal mp3tjes gedownload de ene geef hij aan als een photoshop bestand en de ander als een pdf bestand maar hoe krijg ik dees open om muziek te luisten met welk programma?

gr tim
 
je bent via Kazaa (??) "genaaid", m.a.w. je hebt niet gekregen wat je dacht te downloaden........
 
nee via een site maar ik doe het zoals altijd.

dus rara wat is het
een andere cd die ik gedownload had deed het wel
 
oke niet Kazaa dus, maar als die "site" geen site is, maar ook een P2P ? Is het een gewone / normale "site" ?
 
het is nog niet gelukt
zie --hier--
en dan de cd van Britney Spears - In The Zone bevoorbeeld de rest doet het wel alleen deze cd niet en nog 1tje van bon jovie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door piepoeh
al geprobeerd de extensie te veranderen naar mp3?

Volgens mij moet je dit veranderen in .mp3 of zip voordat je gaat downloaden.(opslaan)
Heel lang geleden heb dat ook wel eens zoiets gehad.
Maar staat dat niet gewoon op de site ?
 
Camouflage

Moet je niet het programma camouflage gebruiken om de files uit te pakken?
 
Geplaatst door kimm
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik weet niet waar je last van hebt Kimm maar je bent echt niet bij de tandarts hier ;)

gelieve normaal te reageren in topics.
 
Zulke files zou ik maar snel weggooien. Als ik me niet vergis kun je met pdf nog heel wat meer doen.
Dat is toch tekst? Maak er eens log van.....en bekijk het van binnen. Soms haal je er iets uit wat niets met muziek te maken heeft.
Trouwens, alles met een dubbele extensie ook heeeeeeeeeeeel goed bekijken ;-)
 
de oplossing zet bij het opslaan .zip achter het bestandsnaam in zulke gevallen dus gewoon opnieuwe downloaden (2x gaat dit sneller) en dan .zip er achter zetten
 
die extensie (.pdf) moet je ff veranderen in .zip of .rar :)

als je .pdf níet ziet, moet je ff dit doen:
extra -> mapopties -> tabblad weergave -> "bestandsextensies verbergen..." -> uitvinken :) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan