branden dvd met menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

cejean

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2003
Berichten
18
Ik heb een project met studio 8 gemaakt en niet meteen op dvd gebrandt maar een imagefile gemaakt om deze met nero of clone dvd op dvd te zetten. Als ik dat met clonedvd wil doen ga ik naar de map waarin het project van studio8 is opgeslagen en selecteer dan alleen VIDEO_ts. Daarna brand ik het naar DVD...maar telkens werkt dan mijn menu niet goed. Als ik mijn gemaakte project met studio8 bekijk en test werken alle menu`s met voor vertoning. Doe ik iets verkeerd met wegbranden, of moet ik meerdere bestanden selecteren dan alleen video_ts om te kunnen branden ?
 
Een image (Bin, ISO enz) plaats je niet in een speciale map, die brand je in één keer via CloneCD en/of Nero.

In nero: Bestand > brand image, juiste bestand kiezen, fikken maar. Wizard enz. overslaan.
 
Studio8

Geplaatst door hajacaeswe
Je kan toch rechtstreeks in studio 8 branden
Ja, dat klopt, maar ik heb als veschillende dvdtjes vereknald omdat ik ze rechtstreeks weggebrand had. Branden ging goed, maar telkens bleef de dvd op een begin van een hoofdstuk hangen. toen maar op een dvdrw gbrand, maar ook met dezelfde problemen. Ik he nu met hetzelfde project (bijna)alle hoofdstukken weggehaald en wat blijkt.....de dvd werkt nu wel goed. De oorzaak zal waarschijnlijk wel liggen aan de hoofdstukken, maar moet toch kunnen....... Ik heb de nieuwste updates enz van drivers en studio8. Ik zal eens een ander menukeuze gaan proberen in een nieuw project ....
WANT IK GEEF NIET OP!! Gelukkig hoef ik mijn uren niet te tellen..........
 
cejean dvd

Cejean ik had denk ik mijn antwoord onder vraagstelling geplaatst heb vandaar dat ik het misschien dubbel doe.
Als je slim bent brandt dan eerst op een RW. Als dat niet lukt kan je hem wissen. Als hij helemaal goed is brandt dan op een R rechtstreeks van dvd naar dvd.
Je kan dan zoveel copietjes maken als je zelf wil.
Groetjes Hannie.
 
Re: cejean dvd

Geplaatst door hajacaeswe
Cejean ik had denk ik mijn antwoord onder vraagstelling geplaatst heb vandaar dat ik het misschien dubbel doe.
Als je slim bent brandt dan eerst op een RW. Als dat niet lukt kan je hem wissen. Als hij helemaal goed is brandt dan op een R rechtstreeks van dvd naar dvd.
Je kan dan zoveel copietjes maken als je zelf wil.
Groetjes Hannie.

Bedankt hannie!
Ik ga dat doen op een RW. Nieuw project maken en hopelijk nuzondr de menu problemen.
Groeten, cejean
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan