Muziek weg, maar waar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
2.465
een collega mailde mij, voor het volgende probleem

-----------------------------------------------------------------------
Ik download nogal veel muziek via kazaa.
Als ik de bestanden heb, gooi ik ze naar de mediaplayer.
Stel op die manier mijn cd samen. Wat heb ik nu gedaan,
ik heb ze dus nu omgezet naar de mediapl. en uit kazaa verwijderd. Wat ik vergeten ben is de bestandsnaam veranderen. Hij haalde de muziek uit kazaa. ( my shared folder ). Maar omdat ik alles uit kazaa heb verwijderd kan hij de bestanden niet meer afspelen in de mediaplayer omdat hij ze niet meer kan vinden. Ik heb ook al gekeken in de prullebak, maar ik kan ze nergens meer vinden. Mij vriend zegt dat het waarschijnelijk wel via ms dos kan, maar daar krijg ik de computer ook niet op en ik weet het niet meer. Is er nog een plekje waar ze kunnen staan???
-----------------------------------------------------------------------

in zoeken naar bestanden via start komt het niet te voorschijn
 
tja, "documents and settings" "administrator" of "all users" of "jouw naam" (net hoe je XP hebt geconfigureerd, ALS je tenminste XP hebt ?) en dan "gedeelde documenten" en vervolgens "mijn muziek" ...............?
 
ik dacht zelf dat ze in de lijst van mediaplayer konden staan , maar vanuit daar kun je ze volgens mij niet terug zetten
 
dat weet ik niet, maar als je Windows laat "stoeien" met muziek bestandjes komen ze veelal terecht in de map zoals ik in mijn vorige bericht schreef.
 
likt mij ook, maar contact gaat via mail, ik zit er niet bij is dus moeilijk communciceren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan