DivX film verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderV

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2003
Berichten
17
Hallo,

Als ik een DivX film wil verwijderen dan zegt windows dat het bestand in gebruik is terwijl kazaa en alle andere players enzo uit staan. Ik heb het ook al in de veilige modus geprobeerd maar daar lukte het ook niet. Hoe kan ik een film verwijderen/verplaatsen?
 
misschien via DOS?? weet het niet zeker moet het nog proberen, ik heb namelijk een of ander bestandje van NewsDotNet wat steeds in gebruik is door windows:confused:
 
Sander: ja, inderdaad via Dos. Opstarten, F8 ingedrukt houden tijdens booten en kiezen voor opstarten in Dos. Of een opstartdiskette gebruiken.

Tha Devil: je hebt een hardnekkig spyware bestand te pakken van NewDotNet. Ik heb m gisteren nog, na lang gerommel, kunnen verwijderen in de veilige modus bij een collega van me. Vergeet niet om m daarna ook even uit je msconfig te halen.
 
Dit komt door een foutje in XP. Iedere keer dat je met je muis over de file gaat of probeert deze te verwijderen zorgt shmedia.dll ervoor dat windows verkenner de hele file gaat lezen. Dit kan verholpen worden door hetvolgende te doen:
Open je register via start >uitvoeren/run. 'Typ regedit'. Daarna ga je in je register op zoek naar deze sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32.
Het verwijderen van deze sleutel heeft geen gevolgen voor afspelen van files, het ophalen van attributen of het bekijken van thumbnails.
 
Nog wat meer info:

Ik kan geen AVI verwijderen
Meestal kan je het niet verwijderen daar men zegt dat de file in gebruik is. De reden hiervoor is dat XP een lijstje bijhoudt van recent gespeelde bestanden.
Je vind de lijst in het register(start-uitvoeren - typ 'regedit') via de sleutel
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ MediaPlayer \ Player \ RecentFileList.

Verwijder hier het bestand

of

in het register( start-uitvoeren - typ 'regedit') via de sleutel

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

en verwijder daar de key

"{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}"

Voor een permanente oplossing:

( start- uitvoeren- typ ' regedit')
Verwijder de volgende registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32

Sluit het Register af en herstart de pc
 
@ verhoog
Zo zie je maar weer, een beetje googlen doet wonderen :)

@ Tha Devil

NewDotNet kan je volgens mij gewoon met AD-AWARE verwijderen. (na het installeren wel even checken for updates)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo
[B@ Tha Devil

NewDotNet kan je volgens mij gewoon met AD-AWARE verwijderen. (na het installeren wel even checken for updates) [/B]

Ik heb Ad-Aware hier al op gezet, maar elke keer als ik opnieuw opstart krijg ik de melding "revoming 4 object" dan klik ik ja maar vervolgens staat hij er de volgende keer weer op:confused:

Geplaatst door verhoog
Tha Devil: je hebt een hardnekkig spyware bestand te pakken van NewDotNet. Ik heb m gisteren nog, na lang gerommel, kunnen verwijderen in de veilige modus bij een collega van me. Vergeet niet om m daarna ook even uit je msconfig te halen.

Ik dacht ook al dat het Spyware was aangezien de extensie .NET, heb hem ook al met Spybot proberen te verwijderen maar die gaf aan dat dat pas kon aan het begin van het opstarten van je pc maar dan kan ik hem dus niet meer verwijderen, maar ik ga idd ff proberen in, of veilige mode of Dos te verwijderen Thanx voor de Tips Guys :thumb:
 
Geplaatst door Tha Devil


heb hem ook al met Spybot proberen te verwijderen maar die gaf aan dat dat pas kon aan het begin van het opstarten van je pc

Spybot verwijderd hem dan tijdens het opstarten van de pc, dus spybot daar toestemming voor geven en de pc opnieuw opstarten.
 
Vanauit het register verwijderen lukt ook wel ja?? Via de links werkt het nmlijk niet
 
Overal waar ik maar kijk staat dat ad-aware en spybot hem kan verwijderen (zijn ze wel up to date?)

Zet anders hier even een hijackthis.log:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=125554
Lees wel eerst even goed het eerste bericht.

Newdotnet krijg je bij de volgende programma's:
Go!Zilla
BearShare
Mp3.com
iMesh
Babylon
Webshots
gDivx
BikiniDesk
RadLight / Subtitle Studio
RealNetworks (RealOne Player)
UK Software
Cydoor (LingoWare)
Grokster
KaZaA
Mindset Interactive (NetPalNow)

En het verkeerd verwijderen kan je internetverbinding verwoesten.
 
Geplaatst door Jozo
Voor een permanente oplossing:

( start- uitvoeren- typ ' regedit')
Verwijder de volgende registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32

Sluit het Register af en herstart de pc

Zo als je zei...
 
Ik kreeg m met adaware ook niet verwijderd, hij bleef maar in de msconfig terugkomen. In veilige modus lukte het wel om de map van newdotnet te verwijderen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan