.cue en .bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dj Crystal

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2002
Berichten
20
Ik heb gisterenavond een film ingeladen en dit blijkt een .bin en een .cue file te zijn. Hoe kan ik deze film omzetten naar een .mpeg of een .avi ofzo, zodanig dat ik hem op mijn pc kan bekijken?

Bedankt!!
 
Je kan hem ook branden met bv Nero, Alcohol120%,
cdwin etc.
 
Geplaatst door miem
Je kan hem ook branden met bv Nero, Alcohol120%,
cdwin etc.

is de beter optie ja , maar omdat de vraagsteller aangeeft dat hij op de pc wil kijken blijft alleen isobuster over.

of Alcohol120% installeren en d.m.v de virtueel cd-rom speler die je dan krijgt de cue en bin afspelen.
 
Ik heb beide programmas reeds op mijn pc staan. Met isobuster heb ik geprobeerd om deze files te converteren, en ik krijg inderdaad een .dat file, maar die kan ik op zijn beurt weer niet afspelen.

Ofwel kies ik de verkeerde opties in Isobuster??

Groetjes
 
Je kun de cue file aanklikken in alcohol en dan laat hij de bin in een virtuele cdrom en kun je hem afspelen.

In alcohol ->file openen->cue file opzoeken en openen->dubbelklikken op de geopende cue file
 
ne het .DAT file kun je evt afspelen met windows media player kies bestand openen en zoek het DAT file op.

optie met alchohol werkt fijner kun je direct dat cue en bin file booten ( afspelen )
 
Ik kan wel ondertiteling bij divx plaatsen maar niet bij svcd of vcd bestanden.
 
Sorry :)
Was ook de bedoeling...
Heb inmiddels de oplossing al gebruik nu radlight 3.03
super..!
 
Geplaatst door obscure
Sorry :)
Was ook de bedoeling...
Heb inmiddels de oplossing al gebruik nu radlight 3.03
super..!

scan dan ook maar ff op spyware als je dat proggie gebruikt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan