Avi omzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
1.352
Hoi,

Ik neem aan dat ik geen avi op mijn dvd speler kan afspelen maar is het mogelijk (en met welk programma) om het om te zetten naar een ander formaat?
 
Als je geen dvd kan branden is vcd of svcd een andere optie mits je dvdspeler deze formaten ondersteunt.
Je kan hiervoor mainconcept encoder gebruiken, daarna branden met een brandprogramma als nero als vcd of svcd.
Let wel dit worden dan 2 a 3 cdroms per film.
 
Om zetten naar (S)VCD:

TMPGenc
DVDx
FlaskMpeg
EasyXvideoconvertor
Mainconcept MPEG encoder

Ik zou zeggen snuffel wat rond op het forum dan kom je er vast wel uit.. ;)
 
Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie! Mn dvdspeler kan wel svcd en vcd aan dus dat moet ik er dan denk ik maar van maken! Wordt een bestand groter als ik hem omzet van avi naar svcd? De film is nu 708 mb.
 
Dan zullen het 2 cds worden.. of je moet een SKVCD maken... maar dat is denk ik nog te vroeg voor jouw stadium.. ;)
 
heheh dat denk ik ook, eerst dit maar eens uitproberen! Of ik gooi hem gewoon op een dvd dat kan natuurlijk ook!
 
Dat kan ook ja.. als je een DVD-brander heb natuurlijk :cool:, ik zou het zonden vinden van de DVD maarjah..
 
of we dr nou twee cdtjes of een dvdtje tegen aan gooien dat maakt toch ook niet uit:)
 
Verplaatst van P2P naar Multimedia

Op zich heb ik wel goede ervaring met het omzetten van DIVX naar DVD, mits de DIVX van een goede kwaliteit is.
 
Geplaatst door EmAaErkA
of we dr nou twee cdtjes of een dvdtje tegen aan gooien dat maakt toch ook niet uit:)

Ach qua moeite niet nee.. maar qua prijs wel ;)
 
hehe geld speelt geen rol! Maar is dit een makkelijk programmá: TMPGenc ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan