Geen geluid na splitten avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Berichten
610
Hello all,

Ik heb met Video-easy splitter een film in stukjes gehakt omdat het niet op 1 cdtje past. Nu heb ik wel beeld maar geen geluid. Wat doe ik toch fout?????? :( Ik heb alle codecs die er bestaan al op mijn pjoeter zitten. (geloof ik) :D
 
Ja

Zit het geluidsbestand er nu nog wel bij, omdat je die dan waarschijnlijk ook in stukjes hebt gehakt.

grtjs jjw
 
Nee volgens mij is die verdwenen. Als ik hem in dat progje draai doe tie het wel maar zodra ik ze in mootjes heb gehakt dus niet meer :(
 
:) Het lag aan het progje. Heb nu avi-splitter gebruikt en voila no probs. :D
 
Gelukkig

Ik moet veel werken dus kan niet altijd snel reageren.

Ben blij dat het werk, daar gaat men uiteraard niet snel vanuit dat het aan de software legt maar daar hadden we even goed vanzelf achtergekomen.

Ben blij dat het werkt.

grtjs jjw
 
snik. Nu heb ik hem gebrand en na 8 minuten bevriest het beeld. Geluid loopt wel door :(
 
Drommels Drommels Drommels

Er is ook altijd wat, eerst geen geluid en wel beeld en nu geen beeld maar wel geluid.

Tja ik denk dat het dan toch weer in de software legt.

Weer een cd weggegooid.

Zonde!!!!


grtjs jjw
 
Snik de film is niet helemaal lekker. Weet iemand of er een progje bestaat om AVI te repareren? Dvix weet ik maar dit is dus een avi bestand.
 
thanx all. Het is me gelukt met video fixer. Helaas is het een trail :( Maar daar komen we ook nog wel uit. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan