avi op tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
1.352
Hoe kan het dat ik mijn avi file niet op de tv kan zien? Ik heb mijn laptop op de tv aangesloten en zie wel gewoon de mediaplayer en hoor ook wel geluid maar krijg geen beeld! Heeft dit met het formaat van het avi bestand te maken? Hij was 576 bij 320 als ik me niet vergis
 
nee ik gebruik gewoon de standaard mediaplayer van windows, zou het wat uitmaken dan welke ik gebruik?
 
Heb je het goed aangesloten?
Staat je tv op de goede zender?
Loop de instellingen nog eens door.
Player maakt volgens mij niet zoveel uit.
 
Kan je de film wel gewoon op je laptop bekijken, zo niet dan moet je even een goede codec downloaden.

Greetzz York
 
yep alles is wel goed aangesloten want spelletjes ed kan ik wel op mn tv spelen. En ik heb ook de goede codec wamt ik kan hem op de laptop wel bekijken. Ik ga die site ff bestuderen falco, zit vast wel wat tussen!
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door EmAaErkA
yep alles is wel goed aangesloten want spelletjes ed kan ik wel op mn tv spelen. En ik heb ook de goede codec wamt ik kan hem op de laptop wel bekijken. Ik ga die site ff bestuderen falco, zit vast wel wat tussen!


Dan zou ik voor wat die film betreft toch eens bsplayer proberen.

Ik heb het ook wel eens gehad dat hij het op de labtop wel deed en op de tv niet.
Bsplayer heeft me toen verder geholpen naadat ik de instellingen had gewijzigd ( zie de post hierboven ergens)

grt.
Martin
 
ja tís opgelost!! Op de site die falconetti me gaf stond een tip dat ik wat met mn overlay moest gaan *****n en dat heeft gewerkt want nu kan ik de film wel zien!! Thanx everybody!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan