Alleen geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
3.141
Bij veel gedownloade filmpjes krijg ik alleen geluid, geen beeld. Vaak zijn het MPEG's, maar af en toe is t ook Media Player formaat. Ik heb twee codecs geïnstalleerd: DivX en Xvid. Wat is hier evt. aan te doen?
 
Windows Media player

Nou weet ik niet welke versie Media Player je al hebt draaien onder windows maar mischien eerst eens een nieuwere versie downloaden.

http://www.microsoft.com/downloads/...9D-A2D5-7DB134CC1B32&freetext=&DisplayLang=nl

Hier kun je kiezen welke versie je wil.

In die Media Players kun je aangeven dat je automatisch codecs wil downloaden.

Als je dit aan hebt staan dan kan het alleen nog maar aan de filmpjes zelf leggen.

grtjs jjw
 
Ik heb versie 8, onder XP. MP heeft me wel eens aangeboden om versie 9 te downloaden, maar daar was ik niet zo happy mee, qua functionaliteit. Dus die heb ik nu niet meer in gebruik.

Automatisch codecs donwloaden staat aan, maar daar gaat ie niet naar op zoek. Als alles goed is, dan blijft de titel van het filmpje groen, rechtsbovenin de speler. Bij deze filmpjes moet ie even 'denken', vervolgens wordt de titel rood en krijg ik dus alleen geluid.
 
??

En dit is bij alle filmpjes.... wat voor filmpjes...

Waar komen die vandaan, zijn ze groot, stuur er anders eens een naar mijn email.....

Of zijn ze daar echt te groot voor.

Ik denk toch dat er wat met die filmpjes dan is.

Ik heb het ook wel eens, dan gooi ik snel dat filmpje weg.

Geen beeld geen filmp....

grtjs jjw
 
Allerlei filmpjes, videoclips, trailers, van kazaa etc. Zitten wel erg grote bij, het lijkt me niet zo slim om je 40Mb te gaan sturen bijvoorbeeld. Het zal idd wel aan de filmpjes liggen dan, de meeste doen het wel. Maar het is wel zonde als je 6 uur aan het downloaden geweest bent en je ziet niks....
 
Thx voor de link Crash (en Tazman natuurlijk), erg handig. Heb G-spot al geïnstalleerd, al kan ik er niet zoveel wijs uit. Misschien kunnen jullie even naar de uitleg in het screenschot kijken. ACE ben ik nu aan het downloaden, hopen dat het helpt.

attachment.php
 

Bijlagen

  • gspot.jpg
    gspot.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 63
G-spot kan geen mpeg files lezen alleen avi files ;)
 
Het codec pack heeft het gedaan, alles draait :)

Thx Crash en natuurlijk Taz :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan