oeps 2x ondertiteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
280
dat heb ik weer heb ik eindelijk ontdekt hoe te ondertitelen, vraag me niet welke versie ik gebruikt heb die werkte maar kennelijk 2............

hoe krijg ik nou weer een ondertiteling weg of kan dat uberhaupt niet?
 
Blijkbaar heb je het in het programma tweemaal aangeklikt.
Optie verwijderen of veranderen zal ook wel aanwezig zijn.
Pas het daar aan eventueel door eerst de totale ondertiteling te verwijderen.
 
Uh ff iets dudielijker zijn wat heb je precies gedaan ??

heb je de ondertitels er hardcore ondergezet dus dmv omzetten van avi naar mpeg.
of gaat het hier om losse subt die je afspeelt teglijk met je film?
 
van begin af aan:

ik heb een film gedownload (avi)
deze film wilde ik ondertiteld hebben dus heb op verschillende manieren gezocht hoe dat moest
IK heb van alles geprobeerd maar niets werkte.
Tot ik gisteren via een link van hier nog eens wilde proberen er een ondertiteling onder te krijgen, ik open het programma ik open de film en ineens heb ik 2x ondertiteling ik sluit dat programma af save niets en klik de film zo aan dat ie begint te spelen en weer 2x ondertiteling 1x super groot en 1x normaal formaat maar hoogst irritant. en verspringend van groot naar klein ........
 
Dit heb ik ook wel eens gehad..

Dan heb je ook zo'n programma gebruikt dat de ondertiteling zonder eerst te synchroniseren onder de film weergeeft niet? Dit programma heeft ook een klein programmaatje in de taakbalk draaien als het goed is (rechtsonder dus) en dat moet je even uitzetten. OF je uninstalleerd dat hele programma...

Ik kan nu niet echt veel informatie geven, zit op een laptop te typen..
 
waarschijnlijk heb je een programma als vobsub geinstaleerd staan ??
deze geeft als de film en het subt file de zelfde naam hebben ook de ondertittels als je hem afspeelt.

probeer eens even tijdelijk het subt file een andere naam te geven en speel het film bestand dan nog eenz af.
waarschijnlijk zie je dan maar 1 x subt.
 
ik heb hem een andere naam gegeven en inderdaad ik zie de ondertiteling nu maar 1x staan. pfoe alleen loopt ie nog niet synchroom.........daar kan ik zeker niets meer aan veranderen?
 
als je de subt hardcore in gebakken hebt via omzetten van avi naar mpeg niet meer nee.
je zou het dan opnieuw moeten doen als je het file zonder subt nog in je bezit hebt.
 
was al bang voor, maar aldoende leert men dat het ook anders kan ;0)

ff een andere vraag, als je 1 film hebt die bestaat uit 2 delen maar je hebt 1 ondertiteling, hoe krijg je die verdeeld?? dacht ga gewoon knippen en plakken en opnieuw opslaan maar zo werkte het dus niet want het bestand srt was corrupt?? maakt niet uit we gaan gewoon door met oefenen net als ieder ander die hiermee begint.

Maar hoe krijg ik die nou verdeeld over 2 films??
 
okay bedankt ik ga het allemaal eens uitproberen, wil uiteindelijk toch een film kunnen branden met ondertiteling maar dat vergt tijd en geduld ;o)

thanks voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan