mappenstructuur met dvd-speler (tv)

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenolaerts

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Berichten
62
Ik heb een probleem!

Het lukt me perfect om foto's van mijn digitale kodak op cd/rw te zetten en die op de televisie te bekijken via de dvd-speler!
MAAR, het gaat dan wel om allemaal losse bestandjes die je dus een voor een moet bekijken.
Als ik deze foto's in verschillende mappen wil verdelen om er een overzichtelijk album van te maken gaat het mis... als ik zo'n cd (met mappen) in de dvd-speler steek spuwt deze hem onmiddelijk terug uit!
Wat doe ik verkeerd, of is dit niet mogelijk (lijkt me sterk).
Ps; het gaat om de dvd-speler die enkele weken gelden terug in de aldi verkocht werd (Magnum).
Ps 2; Ik brand de cd's gewoon door kopiëren-plakken, is dit mogelijk een oorzaak?

Wie kan mij helpen!?
 
Je g eeft het zelf al aan..
je kopieert gewoon de mappen naar de cdrom. En daar ga je de fout in..

Je kan met nero een fotocd componeren, maar ik gebruik liever Ulead DVD pictureshow, dan kan je met hoofdstukken werken, waar je dan de foto's in onderbrengt.

Ik zelf heb al meerdere cd's zo gemaakt en tot nu toe werken ze in iedere dvd-speler..

Voor een trial versie van ulead dvd pictureshow klik HIER
 
Vanochtend in mijn mailbox
Ik heb het programma gedownload en ben nu aan't proberen om foto-cd's te maken.
Is het normaal dat er maar 10 foto's per slide-show kunnen. En 5 slideshows per cd???
Stel ik heb 30 vakantiefoto's, 50 foto's van bijvoorbeeld een trouwfeest, en nog eens 70 van iets anders, kunnen die niet samen op een cd/rw?
Sorry als ik stoor met deze vragen...

Svenolaerts gebruik in het vervolg de "reageer"knop;)

Je kan naar mijn menig maximaal 99 slideshows op 1cdrom zetten en er is geen limiet hoeveel foto's per slideshow.
Ik denk dat je gewoon even moet blijven proberen. (zonde van je cdrom's)
Ik denk dat je ergens een fout maakt..
begin je wel met vcd?? Hoe groot zijn de foto's?
 
"In this version of Ulead DVD Pictureshow, a cd in VCD 2.0 format can have up to 5 slideshows whit 10 photos each...."

Deze boodschap staat er heel in't begin al!

Zou het mischien kunnen dat dit is omdat het een trial-versie is?
 
NOTE: Please be aware that this trial version is limited to burn at most 10 photos in each slideshow and 5 slideshows in each project. The full version doesn’t have this limitation.

Dit vind ik net op de website,...

Dus als ik de volledige versie zou hebben zou dat geen probleem meer zijn!

Als ik nu nog eens geld had hé... :)
 
Geplaatst door svenolaerts
NOTE: Please be aware that this trial version is limited to burn at most 10 photos in each slideshow and 5 slideshows in each project. The full version doesn’t have this limitation.

Dit vind ik net op de website,...

Dus als ik de volledige versie zou hebben zou dat geen probleem meer zijn!

Als ik nu nog eens geld had hé... :)

Oh sorry, daar heb ik geen aandacht aan besteed..
Maar ja, ik heb geld...................:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan