dvd > computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Berichten
561
hallo,

Ik wil een dvd van een half uur op mijn computer zetten als bijvoorbeeld mpeg of vcd bestand, hoe kan dat en met welk programma??

Alvast bedankt,

Luke
 
bedankt voor de reactie, weet iemand anders nog goede programma's ?

Groeten Luke
 
Uh wat lees ik daar op die site "De software die op deze site staat is gedownload via kazaa en dus niet legaal !!!!! Gebruik ervan is op eigen risico en verantwoording en ik neem daar ook geen verantwoording voor"

Link verwijderd zoals je ziet lees de huisregels een door ;)

meer info over dvd backup http://www.doom9.org/
 
dat is een tip die ik eens had gevonden weet niet of echt werkt


DVD afspelen met MediaPlayer



Heeft u een DVD - speler op uw computer? Ja! Dan kunt u na deze tip met MediaPlayer uit Windows 98 DVD’s bekijken. Het gaat als volgt:

Klik op start/uitvoeren en type: regedit (om register - editor te starten). Vervolgens navigeert u naar de register sleutel: HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/MediaPlayer/player/Settings .Klik met uw rechter muisknop op Settings en kies Nieuw/Tekenreekswaarden . Noem deze (nieuwe sleutel) EnableDVDUI en geef als bijbehorende waarde Yes.

Sluit hierna de register – editor of door te kiezen voor Register/afsluiten en herstart hierna het systeem. De eerstvolgende keer dat u nu Mediaplayer start, kunt u ook DVD ’s afspelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan