lege achtergrondjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, ik ben op zoek naar lege stukjes achtergrond waar ik tekst op kan zetten, zoals bijvoorbeeld een perkamentrol maar dan nog andere afbeeldingen.. heeft iemand een idee waar ik die kan vinden of waar ik het beste op kan zoeken???
Heb al gezocht maar niks kunnen vinden.
 
Heb je al eens in je eigen fotoprogramma's rondgekeken? Vaak kun je met een blanco pagina hele leuke dingen bereiken met een bepaald effect
 
Welk fotobewerk programma gebruik je? Zoek eens op bijvoorbeeld: "naam fotobewerkings programma" spatie tutorials.
Nb. Als je MS Paint gebruikt wordt het wat moeilijker, daar zijn weinig tutorials voor te vinden. Photoshop of Paint Shop Pro, integendeel, genoeg, je kunt dan beter de link van RRUUD volgen of zoeken op "achtergronden" met b.v. Google.
 
Als je met Google zoekt op "perkament" (in de sector "afbeeldingen" komen er aardig wat perkamentrollen tevoorschijn.
 

Bijlagen

  • perkament-legend.jpg
    perkament-legend.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 57
Geplaatst door poi
Als je met Google zoekt op "perkament" (in de sector "afbeeldingen" komen er aardig wat perkamentrollen tevoorschijn.

Dat soort dingen zoek ik , alleen dan iets anders als perkament, maar ik weet niet zo snel wat...:confused:
 
Is dit misschien wat je zoekt?
 
Nog een keer de bijlage
 
Wil niet echt, iets te groot denk ik
 

Bijlagen

  • parchment.gif
    parchment.gif
    76,5 KB · Weergaven: 60
Ja is ook wel erg leuk om iets mee te doen.. het moet een beetje met zang te maken hebben ,het is voor een website van een zanger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan