quick time player

Status
Niet open voor verdere reacties.

juul

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
261
Op een of andere manier zijn "quick time player" en "quick time pro" in mijn computer genesteld. Sindsdien kan ik geen exe-file meer downloaden. Als ik dat doe dan start meteen de quick time pro/player en downloadt hij niets.

Vervolgens heb ik deze programma's ge-uninstalled.
En probeer ik wederom een exe-file te downloaden. Daarop krijg ik een foutmelding dat "quick time player plug-in" een of meer bestanden niet kan vinden. Wederom wordt ook niets gedownloadt.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen ??

B.v.b.d.
Juul.
 
Wat gebeurt er als je een "gewone" exe file op je pc opent?
 
Voor de zekerheid even checken: Open verkenner, Extra/Mapopties en ga naar het tabblad Bestandstypen en kijk of er aan de extensie exe een bestandstype en dus een programma is gekoppeld. Zo ja dan even verwijderen.
 
Daarin kan ik geen exe-file vinden.
Bovendien als zo'n exe-file is gekoppeld aan quicktime-software dan zou ik dezelfde fout krijgen als ik binnen de windows-verkenner een exe-file zou starten. Maar dit is niet het geval.

Binnen de windows-verkenner kan ik foutloos een exe-file starten. Alleen kan ik vanuit de internet geen exe-file downloaden. De foutmelding die ik krijg is het volgende :
"the quick time plug-in requires the Quick Time System extension version 4.1 or later."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan