Branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet235

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Berichten
133
Hallo,

Ik probeer een cd te branden maar elke keer als hij ongeveer op de helft is dan krijg ik de foutmelding er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten excuses voor het ongemak rapport verzenden etc. etc.

Windows XP
ik heb roxio easy cd creator 5.3 opnieuw geinstalleerd.
virusscan uitgezet
adaware scan gedaan

ik heb een printscreen van mijn logboek bijgevoegd misschien dat het 1 van jullie iets zegt.

Groet,

Piet
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 12
Probeer eens op lagere snelheid te branden en schakel de functie eerst testen in.
 
Hoi,

Ik zal het proberen, vind het wel raar hij heeft het altijd goed gedaan.

Thnx,

Piet
 
easy creator ken ik niet maar daarin kun je waarschijnlijk een image maken van wat je wil branden
daarna image branden
 
het werkt alleen goed onder XP als je de 5.3 platinum versie gebruikt, alla andere worden niet door XP ondersteund. KIjk maar op hun site bij de FAQ's
bij alle andere staat: Yes, Easy CD Creator 5.0x Platinum is supported with Windows XP if you have the latest update
 
Die heeft hij. Dat kun je zien op de jpg.
Gisteren had ik hetzelfde met Clone Cd.
Altijd goed nu twee keer achter elkaar mis.
Het origineel kan vuil zijn. Er kan een error in zitten waardoor de brander niet verder kan.
Probeer het eens met een andere cd.
Als deze dan wel lukt kun je de vorige wel nalaten.
 
Zelfde probleem heb ik ook gehad na een format. Drie branders die het altijd prima deden werkte opeens niet meer. Weet nog niet waar de fout zit maar het lag aan de rw-cd. Op een gewone r doet ie het nog wel, dus misschien een andere schijf?
 
Ben het eens met DrWho , piet 235 heeft niet de laatste update.

Ik draai al 5 mnd op versie 5.3.5.10i


groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan