Avi op Tv????

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodewijk10

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
Berichten
84
ik heb mijn videokaart op tv aangesloten alles werkt prima maar op het moment dat ik een avibestand ga afspelen in windows mediaplayer speelt de film in de mediaplayer prima,maar op tv geen beeld van de film. Hoe kan dit? (geforce fx 5200 128mb)
 
Heb je wel het beeld van je PC (bureaublad bijv.) op TV?
Heb je in nview 'kloon' aangevinkt?
 
Gebruik eens BSplayer, ik had ook problemen ooit met mediaplayer en met bspalyer waren die opgelost.
 
Hoi,
Ik had hetzelfde probleem.
Ik heb toen viavia gehoord dat je een film moet opstarten met bv BSplayer.
Deze dan in pauze zetten,dan de film die je op tv wilt zien opstarten in de mediaplayer.
Geloof het of niet maar bij mij werkt het nu prima.

Succes
 
kloon is aangevinkt ,alles is verder op tv te zien ,alleen als je een film afspeelt is het beeld zwart op tv,wel geluid.Op de computer speelt de film gewoon.
 
Geplaatst door lodewijk10
kloon is aangevinkt ,alles is verder op tv te zien ,alleen als je een film afspeelt is het beeld zwart op tv,wel geluid.Op de computer speelt de film gewoon.



????? Vreemd, bij mij werkt het prima met Mediaplayer. Ik zou het echt niet weten, maar je kunt natuurlijk de tip van de anderen eens proberen. Ik ken BSplayer niet.
S6
 
Ik heb het voor mekaar gekregen via de tip van Onra, wel vreemd dat het zo omslachtig moet. Bedankt allemaal>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan