films op tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

caspr

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
56
Hoi, ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten dmv een s-video + geluid naar scart kabel. In win98 kon ik dan mooi films kijken op de tv, maar sinds ik winxp heb klopt het beeld niet meer... het staat te veel naar rechts geschoven en ook iets te veel naar boven. Daarbij komt het geluid ook niet meer door... Ik heb geen idee hoe ik dit moet fixen, wie kan mij helpen?
P.S., ja ik heb weleens van tvtool gehoord. misschien dat iemand daar ervaring mee heeft en wat tips kan geven?
 
Ik heb detonator 52.16 geinstalleerd staan. Falco, bedankt voor de sites, er staat een hoop handige info op. Ik krijg het echter nog steeds niet helemaal voor elkaar. Heeft iemand misschien ervaring met tvtool? Ik heb een demo versie gedownload en daarmee lijkt het alsof het beeldprobleem is opgelost! Maar nu het geluid..., ik heb twee stekkertjes die in mijn geluidskaart moeten, en die komen dan uit in de scart aansluiting, maar als ik dit aansluit krijg ik geen geluid over de tv speakers... Weet iemand wat ik moet doen?
 
Probleem opgelost. Met TvTool 9 werkt alles perfect, ook het geluid. Niks meer aan doen dus.
Casper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan