Vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondje

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2003
Berichten
95
Ik had eerst inet van @home, maar we zijn overgestapt naar een andere provider. In dat infoboekje van @home stond een CC******* nummer. Bij de provider die ik nu heb staat nergens dat cc nummer. Dat heb ik namelijk nodig als ik internet wil gaan delen. Moet je toch invoeren bij je router. Moet je een bepaald adres in je adresbalk typen en dan je router configureren. Dus... hoe kom ik achter dat cc nummer of als het niet verstrekt is heb je het dan ook niet nodig? En als je een router aan een pc wilt koppelen heb je toch een crossover kabel nodig.

Alvast bedankt
 
Volgens mij gebruikt alleen @home de cc nummers.

Welke provider heb je nu? Er zal toch wel info in een boekje staan.

Pc aansluiten op een router gebeurt met een straight kabel
 
Geplaatst door m@rio
Volgens mij gebruikt alleen @home de cc nummers.

Welke provider heb je nu? Er zal toch wel info in een boekje staan.

Pc aansluiten op een router gebeurt met een straight kabel

Skyaccess, maar wat moet ik nu dan instellen bij mun router? Valt er iets te instellen nu? Toen ik @home had moets ik alleen ff cc invoeren en done:D
 
Wat je nu moet invoeren in je router heb ik geen flauw idee van. Ik neem aan dat je toch wel enige informatie hebt gekregen van skyaccess mbt tot het tot stand brengen van een internetverbinding.
 
Geplaatst door m@rio
Wat je nu moet invoeren in je router heb ik geen flauw idee van. Ik neem aan dat je toch wel enige informatie hebt gekregen van skyaccess mbt tot het tot stand brengen van een internetverbinding.

Ik heb inet wel aangesloten en hij doet het, maar nog maar op 1 pc, als ik meerdere pc's op inet wil hebben wat moet ik dan instellen in de router?
 
Hondje,

Dit zijn de gegevens die skyaccess op haar website heeft staan.
Het is niet erg uitgebreid maar kan je misschien toch wel een eindje op weg helpen.
 
Geplaatst door puppie
Hondje,

Dit zijn de gegevens die skyaccess op haar website heeft staan.
Het is niet erg uitgebreid maar kan je misschien toch wel een eindje op weg helpen.

kom ik niet verder mee
 
Toen jij je aanmelde heb je toch zeker wel gegevens gekregen die je eigenlijk in je pc moest zetten? Anders moet je hun helpdesk eens bellen
 
Geplaatst door m@rio
Toen jij je aanmelde heb je toch zeker wel gegevens gekregen die je eigenlijk in je pc moest zetten? Anders moet je hun helpdesk eens bellen

Nee, het was gewoon kabeltje inpluggen en voeding aansluiten:confused:. En ik heb gemaild met de helpdesk, ze zeggend at er idd niets nodig is voor toegang tot het internet:eek:
 
Ik heb twee of meer computers, kan ik het modem voor beide gebruiken?
Ja. U moet de tweede PC dan natuurlijk wel configureren.


Kan ik meerdere computers tegelijk aansluiten?
Dat kan door gebruik te maken van bijvoorbeeld de functie "delen internettoegang" van Windows XP . IntroWeb levert hier echter geen support op. Het delen van de SkyAccess verbinding met derden (bijvoorbeeld buren) is niet toegestaan.



Heb je hier wat aan? :)
 
Geplaatst door sigma
Ik heb twee of meer computers, kan ik het modem voor beide gebruiken?
Ja. U moet de tweede PC dan natuurlijk wel configureren.


Kan ik meerdere computers tegelijk aansluiten?
Dat kan door gebruik te maken van bijvoorbeeld de functie "delen internettoegang" van Windows XP . IntroWeb levert hier echter geen support op. Het delen van de SkyAccess verbinding met derden (bijvoorbeeld buren) is niet toegestaan.



Heb je hier wat aan? :)

Bij delen internettoegang moet je volgens mij altijd 1 pc aan hebben staan om op de ander te willen internetten. Zo niet, hoe zet je die functie aan? Want toen ik @home had hoefde dat niet. Dat wou ik niet, daarom heb ik ook een router gekocht. En dat configureren, wat bedoelen ze daarmee:confused:?
 
ik weet nu al wat moet ik invoeren, maarrrrrrrrrr wat moet ik bij type internetverbinding kiezen: Cable Modem, Fixed Ip DSL of PPPoExDSL. Ik heb Skyaccess van Introweb.

/edit: Ik moet Cable Modem kiezen volgens Skyaccess, maar moet daar een hostname invoeren, bij @home was dat een cc nummer, maar wat moet ik hier invoeren dan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan