AVI van internet branden of opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

syer

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
14
Hoe kan ik een AVI of andere video bestand die op internet kan zien op mijn pc opnemen of branden maw opslaan om het later niet on line te kunnen gebruiken ?
Bedankt voor de hulp.
 
Rechtermuistoets op de link, kies voor "opslaan als"
 
Sorry dit werkt niet. het maakt alleen een RAM-bestand en is alleen on line te zien. Andere oplossing ?
 
rechtermuis klik op de link, doel opslaan als.
 
Dacht dat Opslaan als en Doel opslaan als zijn twee verschillende dingen waren... mijn fout.
 
Ik dacht dat het een AVi bestand was. Dan moet ik mijn vraag anders formuleren. Hoe kan wat op Real One komt op mijn harde schijf krijgen ?
Ik heb Video capture van SnagIt 7 geprobeerd. Het werkt wel maar het geluid is niets. Studio ( van Pinacle) werkt hiervoor ook niet.
Help !!
 
Als het een gewoon downloadbaar bestand is dan doe je gewoon wat hierboven reeds beschreven is (rechtermuisknop, doel opslaan als)

Voor streaming media te capturen kan je Streambox vcr gebruiken (soort videorecorder voor streaming media)
Zie of je ergens versie 1.0 vind, want ik denk niet dat latere versie het rtsp protocol (rm & ram files) nog ondersteunen (op vraag van RealNetworks)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan