sfv bestand, wat moet ik ermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
pffft.
heb een flim gedownload met bittorrent.
Is een map waar 4 bestanden in zitten.
1. sample (een stukje voorbeeldfilm)
2. nfo bestand
3 en 4. 2 mappen met cd1 en cd2

In die cd mappen zitten een stuk of 25 winrar bestanden elk 14,3 Mb groot. Daarnaast een .sfv bestandje en nog een aantal bestanden die allemaal een andere naam hebben, een R31 bestand R32 bestand enz. Die zijn elk ook 14,3 Mb

Dit allemaal samen moet een film zijn met een grootte van 699 MB.

cd2 is ook zo groot en is de tweede helft van die film.

Nou de vraag....... Hoe krijg dat op een cd die ook als flim te bekijken is????
Heb een flauw benul en wat ik ookl geprobeerd heb, het juiste blijkbaar heb ik nog niet gedaan.

Wie kan mij helpen???

Alvast heel erg bedankt

Martin
 
sfv heb je eigenlijk niet nodig is alleen een controle file om zien of je alle delen van de rar files binnen hebt.
 
hi Ron,

Ik weet dat die sfv bestand iets van een controlefile is, maar hoe krijg ik tig rar en R-bestanden als film op een cd ???

Moet ik die gewoon aan elkaar knopen?
Als ik overigens die rar bestanden die 14,3 MB zeggen te zijn open dan zijn ze 699 MB per stuk.

Snap je dat ik het niet meer snap ????

grt.

Martin
 
Als het goed is zit er een file bij wat als extensie alleen .rar heeft of een 01 of iets dergelijks.
Dubbelklik gewoon op het eerste file en winrar zal openen ( mits winrar geinstalleerd ) je zult nu waarschijnlijk een map zien of direct cue en bin of zoiets.
Klik nu op uitpakken en winrar zal alle files voor je samen gaan voegen tot het originele bestand.

TIPJE zorg er voor dat je een versie van winrar hebt van minimaal versie 3.
Bestanden ingepakt met winrar versie 3 kun je niet meer uitpakken met een oudere versie.
 
Werkte perfect.
gewoon op de eerste rar gaan staan, die uitpakken en dan wordt vanzelf de hele zaak aan elkaar geknoopt.

grappig dat dat zo werkt.

Alweer iets geleerd :thumb:

Bedankt ron voor je hulp.

groeten

Martin
 
Ik heb hetzelfde probleem, alleen helpt het uitpakken van het eerste bestand niet bij me. Ik kan alles invoegen in nerovision maar de volgorde is volledig verkeerd dan en ikzelf weet ook niet wat de juiste volgorde moet zijn
 
Ik heb iets gedownload waar heel veel .001 bestanden inzaten hoe meot ik die dan openen?
 
Ik heb iets gedownload waar heel veel .001 bestanden inzaten hoe meot ik die dan openen?
Welkom op Helmij.:)

Graag een eigen vraag aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. daarbij is deze topic van 2003.

ik sluit deze daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan