DVD-speler..

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Tjah na het blunderen van mijn vader.. (hij kocht een DVD/Video combi.. met enkel VCD :confused: .. zit ik er aan te denken om zelf maar een standalone player te kopen.. :)

Hij moet dus cker SVCD kunnen afspelen :cool:.. en misschien ook divX.. en nu staan er heel vaak (goedkope) Players in verscheidene krantjes.. maar of het wat is, is de vraag :confused: ..

Media Markt bied ook divX players aan.. maar met een paar ontwikkelingen op codec gebied.. kan je de player weer weggooien.. :confused: ..

Wat is de beste keus ?..
 
Ja is die aanbieding nu nog geldig dan ? kan hem niet meer vinden (link :D).. en kan ik niet beter met scartkabels gaan werken..
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door excelsior
Ja is die aanbieding nu nog geldig dan ?.. en kan ik niet beter met scartkabels gaan werken..

het bericht van marianneke is van vandaag 14:15 lijtk me dat ze die nog wel hebben ja
en anders is de mediamerkt oid inderdaad een goeie keuze.
er zijn heel veel merken die alles afspelen het rare is dat de "onbekende"(en goedkope)merken vaak meer afspelen dan bekende (dure)

en wat bedoel je werken met scartkabels ??
 
Ja idd.. dat heb ik ook gezien.. maar kan je misschien even die link doorgeven :eek:

(Beeld van PC.. doorgeven naar TV)
 
..Ja sorry dat bedoel ik :eek: .. maarjah..

Ik bedoelde ps de link naar de AH site.. van het artikel (dvdspeler + 20 dvds ;) )
 
zie trouwens net dat je in zuidland zit bij de Lidle spijkenisse waterland hebben ze een home cinema set in de aanbieding voor € 140 dacht ik en volgens mij draait die alles.

sorry link naar AH ehb ik niet voor je kon hem trouwens ook niet vinden op de site van AH.

www.alberthein.nl
 
Ja maar dat is niet helemaal de bedoeling :eek: .. 140 euri uitgeven.. moet ook nog vuurwerk kopen dit jaar :p ..
 
ga naar mediamarkt heb daar voor me moeder vorige maand een Draytek gekocht ( hebben ze nu ook nog ) was €60 en ding speelt alles af
 
Toch cker geen divX.. anders pak ik nu de metro :D.. hoe zit het met de buitenkant ?
 
nee helaas is geen divx player :D

ik moet zeggen dat ik die dingen ook nog niet echt vertrouw hoor ivm codec enz er wordt mij te veel gerommeld.
 
Ja das waar.. en toch vind ik SVCD toch altijd nog wel wat mooier hoor.. en ook met die updates van divX codecs.. over een tijdje zal er wel weer een nieuwe komen.. en dan kan je hem weggooien..
 
Die is idd.. ook wel mooi ja.. maarjah ook weer 80,- ;) :confused: .. 50 euri is netjes..

Vorige week zag ik er ook 1ntje bij Intertoys.. heb ook gehoord dat dat een goede was..

Straks bij Kerst zullen er denk ik wel nieuwe aanbiedingen komen.. en dan ben ik er als de kippen bij :cool:
 
tussen 50 en 80 pleuro ben je wel kwijt hoor voor beetje redelijke ;)
 
Ja het is dat de overheid zulke hoge invoerrechten invoerd voor japanse merken.. anders heb je dvd-spelers voor 30 euri...

Heeft blijkbaar niets geholpen want Philips wordt maar met mondjesmaat aangekocht..
 
Wat ik belangrijk vindt is dat die dvd spelers ook mp3tjes kunnen afspelen en de artiest met titel in beeld kunnen worden gebracht. De meeste kunnen slechts een gedeelte daarvan laten zien en daar heb ik dus niks aan. Zit je naar een nummer van Madonna te zoeken, dan kan je indien die op de betreffende cd staan er 20 krijgen en de titel moet je dan gaan raden. Probeer zoiets ff uit voor je hem koopt, want dat is echt heel irritant.
 
Bedankt voor de tip :thumb: .. alleen in deze kwestie gaat het echt puur om het video-gebeuren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan