langer dan een 1/2 uur opnemen via PCTV????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yan

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2003
Berichten
51
Goedemorgen,
Volgend probleem loop ik (weer) tegenaan:
Ik heb mijn videorecorder aangesloten op de pc via Pinnacle PCTV Rave, alles werkt video en audio perfect!
Maar, als ik een videoband op de pc wil zetten dan stopt de opname automatisch na ongeveer 32 min.
Ik heb ook geprobeerd om te "prgrammeren" via het opname menu, maar idem dito!
Iemand ervaring hiermee???
Alvast bedankt voor de moeite!
Yan
 
Twee vragen;

1. Heb je misschien energiespaarprogramma's draaien op je computer, die na een bepaalde tijd het systeem uitschakelen?

2. Heb je alle instellingen van je pinnacle al doorgelopen?
 
Hoi,
Bedankt voor je reactie.
Energiespaarprogramma's zou kunnen, zijn die makkelijk uit te schakelen middels een prog. of zo?

En op welke instellingen van Pinnacle doel je?, kun je bv ook een maximale tijdsduur voor opname's ergens aangeven?
Alweer vast bedankt!
Yan
 
Ga in het configuratie scherm naar energiebeheer en zet daar alles eens uit. Maw zodat je computer altijd aan blijft.
 
Bedankt "Sigma" voor je reactie!
Het probleem is opgelost denk ik, ik heb in energiebeheer alles op nooit gezet en heb toen ongeveer 40 minuten achter elkaar iets kunnen opnemen!
So far so good, maar natuurlijk loop ik dan weer tegen een ander probleem aan.
Namelijk wat ik opneem is een AVI bestand, en die kan ik niet zonder meer branden als DVD of VCD?
Ik krijg een foutmelding in NERO!
Moet ik via een prog. AVI omzetten naar iets anders, zodat het dan wel te branden is als DVD?
Alweer bedankt........
groeten,
Yan
 
Ja dat klopt, om een DVD of VCD te branden (VCD iig) moet je het omzetten in een .mpg bestand. Dat kan via een programma genaamd tempgenc, zoek maar op google ernaar en je vind vast een trial versie ervan. Het enige nadeel is, is dat het 1 on 1 converteerd, je bent dus wel een tijdje bezig met het converteren ervan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan