dvd met muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

ribbetje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
250
kan ik op een dvdrw of op een cdrw muziek plaatsen(mp3) voor op mijn dvdspeler(hij ondersteunt mp3) waar bij ik een beeld zie op tv waar ik dan kan kiezen welke muziek ik wil

ribbetje
 
ja voor mp3 erop te zetten is geen probleem, maar is er geen programaatje waar je een lijst kan maken van je muziek ,die dan op je tv scherm komt om te kiezen
 
Geplaatst door ribbetje
ja voor mp3 erop te zetten is geen probleem, maar is er geen programaatje waar je een lijst kan maken van je muziek ,die dan op je tv scherm komt om te kiezen
lijkt easy cd creator je niet wat?
 
Geplaatst door ribbetje
ja voor mp3 erop te zetten is geen probleem, maar is er geen programaatje waar je een lijst kan maken van je muziek ,die dan op je tv scherm komt om te kiezen
sorry ik begrijp het niet hellemaal
 
Geplaatst door ribbetje
ja voor mp3 erop te zetten is geen probleem, maar is er geen programaatje waar je een lijst kan maken van je muziek ,die dan op je tv scherm komt om te kiezen
ik denk dat ik het snap bedoel je een eigen design maken?
 
ja het is misschien wat raar uitgedrukt

wat ik wil

een dvd of cd vullen met muziekalbums(mp3)

als ik die dan in mijn dvd stop zou ik een menu willen zien ,met daarop de muziekalbumnamen waar ik dan kan kiezen wat ik wil horen
 
ik snap er nix van

bedoel je submappen net als wat we zien op windows bij windows verkenner? map genaamd bv eminem en daarin alle songs van eminem en map genaamd bv metalica en daarin alle songs van metalica bedoel jij zo en nog een helleboel mappen?
 
alez

bij sommige dvd's waar meerdere films opstaan kan je toch ook eerst kiezen welke film je wilt , ik wil nu het zelfde maar met muziek

ribbetje
 
Wat hier het probleem is weet ik eerlijk gezegd niet.
Wanneer je met bijv. nero een mp3 cd maakt en je de mappen aanklikt ipv de nummers komt er wanneer je de cd in je dvd speler stopt een menuutje tevoorschijn met de namen van je mappen.
Als je dan een map selecteert dan krijg je de namen van de nummers.

Gewoon branden, en als je denkt dat je het niet goed doet de wizzard van nero gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan