kan muziek dvd niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Berichten
831
Ik heb gister een muziek-dvd besteld, maar ik kan 'm niet afspelen in m'n computer, ik kreeg steeds de volgende foutmelding:
 

Bijlagen

  • dvd.gif
    dvd.gif
    10,1 KB · Weergaven: 40
De dvd wordt niet door andere programma's gebruikt, 'k heb een 32MB videokaart,('t is niet veel maar moet genoeg zijn) resolutie 1024x768, 16-bits kleuren.

Als ik de vraag "Wilt u doorgaan?" met JA beantwoord, geeft dvdplay.exe een toepassingsfout.

Iemand bekent met dit probleem?
 
Laatst bewerkt:
Welke software gebruik je om je DVD af te spelen?

Mvg
formatje
 
geen idee, ja "DVD-speler" zo luid de naam van het programma, ik heb er geen speciale software voor geïnstalleerd.
is het niet gewoon een geïntegreerd programma van win2k?
(ik gebruik trouwens een NEC ±brander)
 
Je moet wel software installeren om DVD's af te kunnen spelen, ik gebruik zelf Power dvd, je kan de trial versie downloaden van power dvd

Mvg
formatje
 
Nope, zit niet standaard een DVD speler in 2k. Zou wel kunnen dat er op de DVD zelf een programma staat om de DVD af te spelen.

Je kan het ook eens proberen met Powerdvd gebruik ik ook in 2K. :)

Trouwens, kom ff online op MSN of lees je SMS aub :p

Hm.. formatje was 1 min eerder. :)
 
thnx formatje en dennis, 'k zal't ff proberen

ik heb m'n mobiel uitstaan, maar je gaat waarschijnlijk vragen of ik nog mee op stap ga, JA HOOR
 
Geplaatst door h.hijma
thnx formatje en dennis, 'k zal't ff proberen

ik heb m'n mobiel uitstaan, maar je gaat waarschijnlijk vragen of ik nog mee op stap ga, JA HOOR

Mooi :p

Maarre, heb het gister zelf ff bij je gezien.. echt weird man.. volgens mij is jou comp nodig aan een format toe.. en zeg nou niet dat het daar niet aan ligt want volgens mij wel :p (m'n moeder heeft ook zoeits kaart en daar werken alle filmpjes zonder schokken en slecht beeld).
 
Oh please GEEN FORMAT!!!

bijdeweg: de dvd van TIC is echt SUPER ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan