webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Kan mijn correspondent wanneer ik online ben en mijn webcam aan en met hem een chat sessie hou via messenger mijn webcam bekijken zonder dat ik de persoon ervoor uitnodig ?

Je weet in messenger moet ik dus zelf de cam knop drukken om een persoon uit te nodigen maar ik kreeg voordurend melding de persoon heeft het kijken via je cam stopgezet ??????
 
Volgens mij wel. Volgens mij kan de ander ook een verzoek sturen om jouw webcam te mogen zien. Het kan zijn dat jij dit op automatisch accepteren hebt staan, ja dan heb je dit probleem.
 
nee...

Nee robbert, dit zie je mis. Want als eric ene uitnodiging stuurt is het alleen om eric te zien, als die andere persoon een uitnodiging stuurt,dan zie je alleen hem en niet eric, ik denk dat die andere gast hem uitnodigde en toen gelijk op stoppen druktte, en dan denk eric dat hij erop kliktte dat denk ik...
 
ja

Als de persoon mij uitnodigde om zijn cam te zien, wat ik ook accepteerde dan kan die dus niet mijn cam zien als er ik er heen toestemming toe geef, want hier zit juist het probleem er is een functie in messenger webcam van andere zien is dat nu juist een aanvraag of gaat het hier juist om de webcam zien zonder uitnodiging ?

ZIE FOTO deze functie wat doet die juist aanvragen of gewoon kijken zonder aanvraag ?
 

Bijlagen

  • msnwebcam.jpg
    msnwebcam.jpg
    52,5 KB · Weergaven: 13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan