avi vs defragmenteren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnieboyke

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
59
Hallo,

Ik heb een aparte schijf om films op te zetten. Hier staan verschillende avi's op en mpg's. Deze speelden allemaal correct met goede kwaliteit. Nu heb ik laatst m'n schijf gedefragmenteerd en sinsdien zijn er 2 avi's die slecht beeld weergeven. :( ( starten met een groen scherm en net of het beeld in elkaar loopt ). Dit heb ik niet bij alle avi's. Ik heb mediaplayer opnieuw gedownload, ook quicktime player maar niks helpt. :8-0:Komt dit door te defragmenteren, of heb ik iets verwijderd dat niet mocht. Ik denk dat ik ondertussen ook alle mogelijke codecs geiinstalleerd heb. Is er iemand die mij kan helpen of moet ik die films opnieuw afhalen ??

Greetz
Arnieboyke :confused:
 
hoi,
je zou een scandisk er op kunnen zetten en eventueel opnieuw de codecs installeren. Of ze eerst er helemaal afhalen (de codecs) en daarna weer installeren. Soms moet je een beetje 'pielen' om achter de dingen te komen..:D
Ik defragmenteer de "film'schijf ook regelmatig maar heb dit nog niet meegemaakt. naar wat je beschrijft klinkt het me als ontbreken van codecs in de oren....

succes,
Jane
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan