bin file??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Berichten
392
hallo

ik heb een film gedownload nu heb ik hem uitgepakt maar krijg ik deze melding ik heb een bin file en cue file hoe moet ik handelen dat ik de film kan zien

hoop dat de bijlage doorkomt kan iemand mij helpen
 

Bijlagen

  • doc1.doc
    31 KB · Weergaven: 49
zoals M@rio al aangaf, moet je Isobuster installeren. Dan kun je de .bin openen en uitpakken met Isobuster :)
 
sorry hoor maar dit is nieuw voor mij heb het gedaan zie een soort van cd plaatje die kan ik openen zie ik track 1 en track 2 maar verder weet ik niet wat ik moet doen
 
Geplaatst door rieny
sorry hoor maar dit is nieuw voor mij heb het gedaan zie een soort van cd plaatje die kan ik openen zie ik track 1 en track 2 maar verder weet ik niet wat ik moet doen
r.muisknop daarop -> extract ... en dan een locatie kiezen waar je ze naar wil extracten (uitpakken) :)
 
Je kan hem ook op een cd branden.. » Beeld Branden.. dan moet je de Cue file laden..
 
bedankt voor al je hulp als ik met mijn rechtermuis druk zie ik extract maar daar heb ik 4 opties in wat ik ze wil uitpakken welke is voor dat ik hem kan branden via nero en hem op mijn dvd kan kijken?sorry voor al mijn vragen
 
In Nero:

Menu Recorder\image branden. Kies de *.cue file. Zorg dat *.bin en *.cue in een en dezelfde map zitten. Rest wijst zich vanzelf.

Groetjes,
Bennie
 
bennie ik heb de nederlanse nero hoe zit het daar??heb alleen de cue file gebrank krijg bad disc
 
het is meer dan 700 mb kan ik het ook op een dvd schijfje branden??
 
Dan wordt de bin niet geladen. Heb je de CUE aangepast in Notepad, zoals uitgelegd in mijn vorige link? In de Cue staan gegevens over de bin (lokatie). Taalversie maakt niet uit in Nero.

Groetjes,
Bennie
 
Kan je de inhoud van de Cue posten? Moet op een DVD kunnen, waarom niet?

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan