ethernetkaart voor kabelverbinding??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik heb een nieuwe pc gekocht, nog niet aangesloten..
Window XP..

De pc heeft een netwerkcontroller on board Ethernet LAN 10/100Mbit..

Is dit dus de internet verbinding waarop ik mijn kabel kan aansluiten zonder dat ik de kaart die nu in mijn oude pc zit over hoef te zetten??? Ik heb hier n.l. helemaal geen verstand van.. Of moet ik toch mijn chello internet kaart die nu in mijn oude pc zit overzetten naar de nieuwe pc???

groetjes..
 
is niet nodig alles werkt ook via de onboard kaart althans bij mij wel en ik heb ook chello.
 
moch hij het niet doen moet je bellen naar chello en zeggen dat je een nieuwe pc met netwerkaart heb gekoch
 
Dus ik kan gewoon de stekker van het COM kastje wat ik nu heb in de ethernetkaart doen en dan de gegevens invullen en dan moet het werken???
 
Gewoon te gebruiken 10mbit is voldoende....mocht je een netwerk willen maken dan heb je echter wel een 2e nodig...100mbit.
 
Geplaatst door hehe
Gewoon te gebruiken 10mbit is voldoende....mocht je een netwerk willen maken dan heb je echter wel een 2e nodig...100mbit.

:rolleyes: Ze schrijft dat ze een 10/100mbit kaart on-board heeft....en het is niet noodzakelijk dat je voor een netwerk dat je 2 kaarten inbouwt, het kan ook met b.v. een router. Maar daar wordt nu niet om gevraagt.
 
Geplaatst door maestro12


:rolleyes: Ze schrijft dat ze een 10/100mbit kaart on-board heeft....en het is niet noodzakelijk dat je voor een netwerk dat je 2 kaarten inbouwt, het kan ook met b.v. een router. Maar daar wordt nu niet om gevraagt.

En bedankt Maestro !!!
Dat weet ik ook allemaal wel...Xscuse me dat ik teveel info gaf dan he....:8-0: what is nXt...een Ban??

Ik wilde alleen maar aangeven dat ze die 2e kaart dan evt kan bewaren en daarvoor kan gebruiken maar dat voor een aansluiting 10 mbit voldoende is maar dat je voor een netwerk dan wel 100 mbit nodig hebt...het is nl niet duidelijk wat voor oude kaart ze heeft......enne dan ga ik ervan uit dat je meestal klein begint, crosscabletje oid...

Ik dacht dat iemand info geven de bedoeling was, maar als ...nou ja laat ook maar..

@ sweetsugarbaby....
ik hoop dat het je gelukt is.
Greetz
H
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan