downloaden vanaf site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
2.349
Op de site http://aliosram.humordoos.nl/downloads.php staan grappige telefoongesprekken. Als ik daar op downloaden klik dan speelt hij dat bestand af in mediaplayer. Bij iemand anders heb ik het gevraagd daar download hij ze gewoon. Ik heb Windows XP en hij heeft Win2000. Is dit een instelling ergens dat ik ze ook gewoon kan downloaden en dus opslaan op mn schijf?
 
Geplaatst door Robbert1978
Op de site http://aliosram.humordoos.nl/downloads.php staan grappige telefoongesprekken. Als ik daar op downloaden klik dan speelt hij dat bestand af in mediaplayer. Bij iemand anders heb ik het gevraagd daar download hij ze gewoon. Ik heb Windows XP en hij heeft Win2000. Is dit een instelling ergens dat ik ze ook gewoon kan downloaden en dus opslaan op mn schijf?
op die site klik je op "download"...als het goed is, moet windows media player er dan voor springen (als je die gebruikt).
dan doe je bestand -> media opslaan als...en je slaat het bestand op :thumb:
 
Media opslaan als zie ik niet staan, wel gewoon opslaan als, maar als ik dat doe, staat er opslaan als type en daar stat *.* maar dan slaat hij dus niks op.
 
Verduidelijking:

Op de site klik je op DOWNLOAD

Dan start WM op, dan wacht je tot hij klaar is, en klik je HIER (dus in WM) op Bestand>Media Opslaan


Of bedoel je het nie zo AJT?
 
Bij bestand heb ik media er niet tussenstaan hoor. Ik heb win xp, daar staat versie 8 van windows media player op
 
Hmm, ja dan weet ik het ook niet, want ik gebruik Windows Media Player 9, en hier staat het gewoon bij bestand
 
Geplaatst door Tha Devil
Verduidelijking:

Op de site klik je op DOWNLOAD

Dan start WM op, dan wacht je tot hij klaar is, en klik je HIER (dus in WM) op Bestand>Media Opslaan


Of bedoel je het nie zo AJT?
like i said....;)
 
Geplaatst door Robbert1978
Bij bestand heb ik media er niet tussenstaan hoor. Ik heb win xp, daar staat versie 8 van windows media player op
wat staat er dan wel? iets anders met opslaan misschien...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan