winamp 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

bimmer

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
Berichten
122
de geripte mp3's in winamp 5 hebben als extensie .aac
wat moet ik daarmee? gewoon hernoemen tot .mp3 lijkt niet de juiste oplossing.
suggesties???
 
Hernoemen gaat inderdaad niet werken.

voordat je ze ripte waren het toen al mp3tjes?
Hoe heb je ze dan geript en waarvan?
 
tja, ik ripte gewoon een audio cd. maar ik heb al gezien wat ik fout deed: ik heb de verkeerde encoder gebruikt. zal mij leren wat te vlug te werken! gewoon een andere optie kiezen in het rip menu was de oplossing.
je kan die aac files blijkbaar wel afspelen in winamp maar ik hou het toch maar bij mp3's. blijkbaar zal ik de door sigma geplugde software (aandelen in dat bedrijf?) niet nodig hebben. ik heb het wel gedownload dus ik zal 'm wel eens uitproberen. is het de bedoeling dat ik dBpowerAMP Music Converter verkies boven winamp, misschien?
bedankt voor beide reacties!
 
Nee, maakt mij niet uit maar leek me dat je evt. weer kon converteren met een van de programma's.
Bovendien voorzover ik kon zien is het freeware en valt er weinig aan te verdienen.
 
ik heb net succesvol geript met winamp 5 dus ik zal het maar blijven gebruiken. die andere hou ik als reserve, vooral omdat hij beweert de snelste ripper te zijn, dat moet ik ooit even uittesten. blijkt inderdaad "freeware" te zijn. my favorite word!!!!
 
dbpoweramp ruleert zwaar... ik gebruik het al een jaar en hij is heel goed en snel :thumb: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan