player met subtitles

Status
Niet open voor verdere reacties.

tecje

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2003
Berichten
70
ik heb net finding nemo gekeken en der zijn een paar probleempjes die ik ondervind met de spelers.
bs player begon na ongeveer een half uurtje slechte en slepende beelden te geven, pas als ik opnieuw de file laadde hield het op..... voor een half uur. ligt dit aan bs of aan mij comp?

bij allplayer lijkt het wel of er slechtere kwaliteit beeld is en de subtitle is niet echt optimaal.

zoom player geeft een erg mooi beeld, alleen is het mogelijk om daar tegelijkertijd subs in af te spelen? ik kan het niet vinden in ieder geval.

zijn er nog goed alternatieven voor deze spelers met goede kwaliteit en subs afspeling?

groeten rick
 
Als je de juiste codecs hebt geinstalleerd kan je de film inclusief subs ook met windows mediaspeler bekijken.
Alleen moet de file van de subs dezelfde bestandsnaam hebben als de avi, alleen met de extensie van de subs, deze moeten ook in dezelfde map als de film staan.
Werkt altijd.
 
Geplaatst door jackall
Als je de juiste codecs hebt geinstalleerd kan je de film inclusief subs ook met windows mediaspeler bekijken.
Alleen moet de file van de subs dezelfde bestandsnaam hebben als de avi, alleen met de extensie van de subs, deze moeten ook in dezelfde map als de film staan.
Werkt altijd.

mits je daarnaast ook vobsub geinstalleerd hebt staan
 
gewoon installeren en zorgen dat de film en het subt file de zelfde naam hebben en in de zelfde map staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan