Makkelijk dvd rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcvogelaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
338
Misschien is dit programma al bekent bij sommige van jullie maar ik wil het toch even melden.
Het heet ANY DVD en je kan hem zelf wel ergens vinden via een zoekprogramma.
Het programma ript je dvd zodra je hem in je dvd speler doet dit gebeurt op de achtergrond, dus makkelijker kan niet.
Je kan hem dan gelijk kopieren en branden tenzij hij te groot is voor een dvd even verkleinen en branden die hap.
 
Ik heb je topic titel maar wat aangepast want hoe je het ook bekijkt het blijft het rippen van een dvd ;)

als je dat programma goed vindt zou je ook eens kunnen kijken naar dvdshrink te vinden op www.dvdshrink.org hiermee kun je een comercieele dvd ook heel gemakkelijk naar een dvdr zetten evt inclu menu enz.
 
Ik gebruik het programma ook, daarbij gebruik ik Clone DVD werkt perfect kopieert alles, en als hij moet inkrimpen dan doet hij dat in de menu's of in de stukjes erna (aftiteling) en op de extra talen, kan me indenken dat iemand geen Chinese ondertiteling nodig heeft of Chinese taal. Werkt in ieder geval perfect.
 
neogenic wel prog gebruil jij? anydvd of dvdshrink want met anydvd heb i geen ervaring met com. films...
 
Ik gebruik Anydvd, waar heb je geen ervaring mee, snap het ff niet?
 
Vraag van Koningv verwijderd omdat hij/zij deze elders al stelde.
 
Mcvogelaar schreef:

Het programma ript je dvd zodra je hem in je dvd speler doet dit gebeurt op de achtergrond, dus makkelijker kan niet.

Het progje ript niet maar decodeert.

Zie HIER

Dit ff ter verduidelijking dat men niet gaat denken dat je hier mee een dvd kan rippen.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan