dvd rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
168
ik gebruik dvdshrink en meestal geeft hij aan dat er een beveiliging op de dvd staat. hoe krijg ik die er af, heeft iemand daar een patch voor ofzo.

verder als ik een film via imesh download is het vaak een AVI formaat, die werken niet via mijn dvdshrink, klopt dat?
 
een avi kan inderdaad niet met dvdshrink.

avi omzetten naar mpeg / dvd kijk eens op http://wintips.filmt.nl

als dvdshrink moeilijk doet met een dvd wil het wel eens helpen als je eerst de dvd hoofdfilm even afspeeld met powerdvd.
 
DVD rippen en beveiligd?

Tazman, ik had deze ervaring ook. Ik probeerde met DVDShrink een DVD te rippen toen ik een melding kreeg dat hij was beveiligd.
Ik had niettemin de hoofdfilm (*.VOB) gekopiëerd naar mijn harde schijf en afgespeeld met PowerDVD en toen ik later DVDShrink opnieuw inschakelde om te rippen vanaf de originele DVD, deed ie 't wel!
De film was overigens 6,5 Gb en ik hem 'm op één DVD RW gezet (dus met een aanzienlijke compressie), maar het beeld (op mijn stand alone DVD-speler) was - alhoewel ietsjes minder dan 't origineel - nog formidabel.
Het DTS-geluid was onverkort uitstekend....
 
Om de beveiliging van dvd te omzeilen , kan je gebruik maken van het progamma Anydvd.

Met google kan je naar een trial zoeken.


Groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan