trial verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kisarida

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Berichten
30
hallo,

de trial versie van mijn tmpenc 2.520.54.163 is verlopen.
hoe los ik dit op,moet ik iets instaleren of serie nr. invoeren???
graag hulp waar of/en hoe (tempenc terug instaleren gaf geen oplossing steeds melding ""mpeg-2 trial period has expired")

mvg
kisarida
 
Een trial blijft een trial en als de periode verlopen is moet je het programma kopen of een andere trial downloaden.

Op een andere manier kunnen we je hier niet helpen. Dan zouden we ons niet aan de huisregels houden.

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
 
hoe los ik dit op,moet ik iets instaleren of serie nr. invoeren???

Je zult moeten betalen en dan zul je wel een serialnr. toegemaild krijgen waarna het programma weer bruikbaar is.

Jacco
 
is het niet zo dat ,ook al load ik een ander trial of free versie hij toch de oude blijft herkennen als verlopen versie . omdat deze een file heeft weggechreven op de schijf.
 
Je zult een soortgelijk programma moeten downloaden. Dit programma zal niet meer gaan werken (of een andere versie ervan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan