Cd stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik heb een CD vol met foto´s. En nu kan ik hem niet meer openen. Hij geeft zelfs aan dat het een audio CD is met 17 nummers. Maar er staan wel 100 foto´s op. Wie helpt mij aan een oplossing. Ik heb maar 1 exemplaar van deze CD.

Erik
 
Kijk eens of een Data recover programma er nog wat vanaf kan halen.
 
Zelf heb ik heel goede resultaten geboekt met:
IsoBuster (shareware voor 30 dagen) Isobuster.com
Badcopy
Succes
 
ik had nog geen resultaat met isobuster maar weet iemand nog een ander programma?

Erik
 
CD

Jammer dat het met Isobuster niet gelukt is. Probeer het anders nog eens met: BadCopy Pro.
Succes.
 
Hallo

Ik zou eerst eens proberen om de data uit te lezen op een andere p.c. , met uiteraard een andere c.d. r.o.m. lezer.

Desnoods eens meerdere p.c.'s proberen .

Indien dit allemaal njet is , kun je ook eens proberen m.b.v. "Recover4all".

Dit is een zeer goed en betrouwbaar prg.

Het niet kunnen lezen van een c.d. heeft uiteraard zijn reden "krassen , te snel geschreven , slechte kwaliteit c.d. , etc..."

Peter
 
Het is een normale CD dus geen RW recover4all kan daar niets aan verbeteren. De CD is nog steeds niet inleesbaar.

Erik
 
Hallo

En ...

Quote:

"Ik zou eerst eens proberen om de data uit te lezen op een andere p.c. , met uiteraard een andere c.d. r.o.m. lezer.
Desnoods eens meerdere p.c.'s proberen . "

Wat gebeurt er dan ?????

Peter
 
Ik heb al verschillende CDrom spelers geprobeerd op verschillende computers. Soms zegt ie dat het een lege CD is. Soms wil hij hem openen als muziek CD met ±15 nummers. Vanmiddag kreeg ik een aantal foto´s te zien
ongeveer 50 stuks, die heb ik kunnen branden maar er staan ook een aantal mappen op met foto´s erin die krijg ik niet te zien.

Erik
 
Hallo

Is toch al de helft v/d data dat je hebt kunnen recupereren.

Als laatste mogelijkheid die ik zie , probeer eens.....

Indien je iemand kent met een hele trage c.d. r.o.m.lezer, of eentje v/h merk sony.

Indien dat niet lukt , vrees ik dat de rest verloren is hoor...

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan