ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobke kaaskopke

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2003
Berichten
9
Ik krijg momenteel geen ondertitels als ik een film afspeel ? ( .avi )
Ik speel deze af met widows mediaplayer en gebruik vobsub.
Zowel de film als ondertitel ( .srt ) heb ik in dezelfe map gezet met dezelfde naam.
Dit is eigenlijk sinds ik een nieuwe computer heb gekocht.
Ben ik iets vergeten ?

Thanks,
Jobke
 
Vobsub instaleren
Film en ondertitel dezelfde naam geven.
Bij aanklikken film start windows media player en vobsub.Rechts onderin bij icoontjes komt een groen pijl.
 
Je kan ook hier heel veel info vinden (de site van Tazman)
 
die ondertitels kloppen niet bij mij
die komen later dan het zou moeten.
hoe komt dit???
en bij de helft van m'n avi-films die ik download krijg ik wel klank maar een grijs beeld.
help me please
 
Laatst bewerkt:
Sorry ik zag dat ik de link naar de site niet heb geplaatst. Deze moet zijn: http://wintips.filmt.nl/

Synchroniseren van ondertitels en geluid kan je met subsync doen. Lees even op de site, er staat ook een beschrijving op in word-formaat.
 
kan je eens de instructies geven om alle subtitles bv 8 seconden vroeger te laten komen.
ik vind het programma nl nogal ingewikkeld.(subsync he)
 
Geplaatst door o'neal
kan je eens de instructies geven om alle subtitles bv 8 seconden vroeger te laten komen.
ik vind het programma nl nogal ingewikkeld.(subsync he)

het proggie is niet moeilijk vraagt alleen ff wat tijd.
en andere opties zijn er bij mijn weten niet om dit te doen.

je kan natuurlijk ook de dvd in de winkel/videotheek halen als het te veel werk is.
 
Help ??????
Weet er iemand nog een oplossing voor mijn probleem!
Waarom werkt vobsub niet.
Heb het al geprobeerd met bsplayer maar krijg bij opstarten en foutmelding.
Ook met divxplayer 2.5 geen ondertitels.
 
Met subsync kan je ondertitels synchroniseren, vervolgens met sub2ssa omzetten naar saa. Met behulp van virtualdub en TMPGenc kan je de ondertitels samenvoegen met de film. Dat werkt in ieder geval goed, de pregjes die jij noemt ken ik verder helaas niet.
 
weet er nu nog iemand hoe het komt dat de helft van men avi-films wel geluid hebben maar als beeld gewoon een grijs vlak????
 
Geplaatst door o'neal
weet er nu nog iemand hoe het komt dat de helft van men avi-films wel geluid hebben maar als beeld gewoon een grijs vlak????

Dan heb je de benodigde codecs waarschijnlijk niet, of last van conflicterende codecs. Of je hebt gewoon corrupte bestanden gedownload.
 
met de bestanden is niks mis want eerst werkten ze wel, maar dat van die conflicterende codecs, hoe zou ik dat kunne behelpen en dat van de onjuiste codecs: gebruiken alle avi-films dan niet dezelfde codecs?
 
bij beide films die niet werken staat 6 codecs compatible bij video
en 2 bij audio
en toch werkt het niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan