mp3 op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

GSuelmann

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Berichten
175
Weet iemand een klein progje om mp3's rechtstreeks op dvd te branden?

Gewoon slepen in Nero werkt namelijk niet!

Let me know.....
 
Niet zo vreemd als het lijkt.

Wanneer je een mp3 rechtstreeks als data op een dvd brand, schakelt de dvd-speler, wanneer je de dvd er in doet, automatisch over op video-mode.
Aangezien hij niet de bijbehorende header kan vinden zal de dvd niet opgestart worden.

Moet dus een klein progje hebben die hetzelfde doet als bv Steinberg MyMP3
 
Moet de mp3 absoluut op een dvd schijf?

Als je hem op een gewone cd-r zet, zullen de meeste dvd-spelers er geen problemen mee hebben...
 
klopt. Je kunt mp3 ook op een gewone cd-r schijfje branden. Je DVD speler zal er geen moeite mee hebben, mits je dvd mp3 kan afspelen, wat de meeste inmiddels wel kunnen, maar nogmaals, hetzelfde geldt als je je mp3 op een dvd schijf brandt als data, mag je dvd speler daar niet moeilijk over doen.
Als je vidio mode dan inschakelt herkent je dvd het niet als mp3, weet dan niet wat er verkeerd gaat bij het branden ervan.
 
Sorry voor late reactie.
450 nummers op 1 CD (160kbps) is niet mogelijk vandaar dat ik ze op DVD wil plaatsen.

Is er misschien iemand die bovenstaande wel al eens gedaan heeft (mp3 DVD maken) en zou die persoon mij willen vertellen hoe hij/zij dat gedaan heeft?
 
dat zoek ik ook als ik ze op een cd brand doet mijn mijn dvd speler het wel maar niet als ik ze op dvd brand ook niet als data ik zou ook graag weten of dit kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan