NERO 5.0 naar 6.0 ?? DVD kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik heb net een Philips DVDbrander (DVDRW824) gekocht. Hier zat NERO 5.0 bij. Mijn vraag is of ik deze ook kan opwaarderen naar NERO 6.0, of moet ik dan nieuwe software kopen???

Verder heb ik het programma DVDShrink om (reserve) kopieen van een DVD te maken tot mijn beschikking. Bestaat er ook nog een (eenvoudiger) programma om DVD's te kopieren (rippen)?? Ik bedoel eigenlijk een alles in één bundel.

Wie kan mij helpen???
 
Nero

Hallo,

Je kunt via de site van Nero upgraden van Nero 5.0 naar 6.0. Zou voor het upgraden eerst nero 5 helemaal weghalen met Nero Clean Tool. Als je deze niet op de site kunt vinden, kan ik je hem wel mailen. Ik heb een paar maanden geleden zowel Nero 6.0 als de Clean Tool van de site gehaald.

Groeten,
T.bone-m
 
Zomaar upgraden gaat dus niet, op de site van Nero staat:
All those users who bought the boxed version of Nero 5.5 (not one of the OEM versions that you would have obtained with a burner or a PC) after the 1st of May 2003, will receive an upgrade to Nero 6 (download version) free of charge until 31st of December 2003. In order to obtain this free upgrade to Nero 6 you will have to register at a »special site.
 
Inderdaad Tiborv. Als je het advies van T.bone-m opvolgt (Nero 5 verwijderen en dan Nero 6 van de Nerosite installeren), krijg je weliswaar een volledig werkende Nero 6 maar dat is een trial voor dertig dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan