DVD kopieren in Nero 6.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvlg

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
199
Hallo,

Ik ben bezig met het kopieren van een dvd (voor eigen gebruik :))

Gebruik hiervoor Nero 6.3 met nero vision express 2. Met Nero Recode 2 probeer ik deze dvd te rippen en dan in 2 stukken te hakken en dan weer weg te schrijven.

Ik stuit alleen al heel snel op een foutmelding. Wanneer ik klik op Copy Entire DVD to DVD in nero recode 2 krijg ik de volgende foutmelding:
due to patent licence restriction, MPEG-2 encoding/decoding/playback is not avaiable. This feature can be added by installing the DVD-video plug-in

Ik maak gebruik van de volgende onderdelen:
DVD-speler: Plextor PX116-a
DVD-recoder: NEC ND-1300-a
DVD: Marco Borsato - Live in de Kuip

Is het mogelijk om toch deze dvd wegteschrijving op 2 dvd schijfjes, desnoods met een ander programma.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Geplaatst door mvlg
Hallo,

Ik ben bezig met het kopieren van een dvd (voor eigen gebruik :))

Gebruik hiervoor Nero 6.3 met nero vision express 2. Met Nero Recode 2 probeer ik deze dvd te rippen en dan in 2 stukken te hakken en dan weer weg te schrijven.

Is het mogelijk om toch deze dvd wegteschrijving op 2 dvd schijfjes, desnoods met een ander programma.

Alvast bedankt voor de reacties.

Dit is een simpel probleem lijkt mij, je moet over een DVD Codec beschikken.
 
Die codec is niet gratis, verwijzen naar een manier om e.e.a. gratis te verkrijgen is dus illegaal.

Alles quoten is trouwens overbodig.
 
Geplaatst door Tiborv
Die codec is niet gratis, verwijzen naar een manier om e.e.a. gratis te verkrijgen is dus illegaal.

Alles quoten is trouwens overbodig.

Hier was ik ook al achter gekomen dat dit niet gratis was. Vandaar ook mijn vraag.

Zijn er andere (freeware) programma's op de markt waarmee ik het zelfde kan doen als met Nero Recode 2 ?
 
Kijk is op deze site hier staat werkelijkwaar alles over freeware en sharewareware programma's
Het is alleen engelstalig.


http://www.dvdrhelp.com/


Succes marco
 
Maak gebruik van de gratis dvd-decrypter om de dvd te rippen.

vervolgens ga je hem comprimeren naar 4,27 gb met dvd-shrink om alles op een dvd te zetten.


groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan