foto en power point

Status
Niet open voor verdere reacties.

javatri

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Berichten
17
Wie weet hoe ik van uit power point een foto reportage op cd kan branden. via opslaan als.. , geeft hij aan alleen lezen ?.
Graag zou ik willen weten.
 
Eerst opslaan op harddisk, dan met een geschikt brander-progje op cd zetten.

Er is wel een progje die je cd-r als "grote floppy" behandeld, maar ik ben er niet kapot van.
Het is erg traag, en niet altijd foutloos.
Cd's hiermee gemaakt weigeren wel eens te lezen zonder dat progje.

Progje heet "in cd". Er zijn er vast nog wel meer.
 
Geplaatst door javatri
Wie weet hoe ik van uit power point een foto reportage op cd kan branden. via opslaan als.. , geeft hij aan alleen lezen ?.
Graag zou ik willen weten.

Niet, Powerpoint bevat geen software of tools om CD's mee te branden. Je zal dus een reportage zelf moeten maken, deze als slideshow moeten opslaan en dan met een brand programma als Nero of Easy CD Creator moeten branden op CD

Groeten,
Olav
 
power point

Heb wat pogingen gedaan om het op teslaan maar nero kan het niet ??.
Hoe kan ik de extentie van de foto's veranderen ?
 
Wat Paul noemt: In-CD programma, is een programma dat op de CD van Nero zit. Met deze kun je een CD-RW formatteren in UDF formaat. Dan heb je een zogenaamde grote floppy. Dit is handig als je van plan bent om bijv. PC leeg te halen i.v.m. formatteren.
Een foto reportage moet je eerst opslaan als een PPS op je harde schijf. Je hebt dan een soort van diavoorstelling die je automatisch of bij muisklik kan afspelen.
Dat bestand kun je altijd op een CD branden en vervolgens afspelen.
Hoe je een PPS maakt (diavoorstelling dus) kun je lezen in de Help files van Power Point.

Succ6
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan