windows uitgezoomd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flizzy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2003
Berichten
26
Mijn Pc reageerde niet meer en ik heb hem opnieuw opgestart door hem te resetten. Toen hij opstartte zag het er als volgt uit:

Alles is groter, zoals vensters. De kleuren zijn veel minder sterk en de incoontjes bv van MSN Messenger zijn vervormd.

Ik dacht eerst dat hij opstartte in de veilige modus maar dat blijkt niet zo te zijn want ik het toegang tot het internet etc.

Opnieuw opstarten lukt ook niet, ook niet als ik bij opstartopties "normaal" selecteer.

Weet iemand hier een oplossing voor?
BVD
 
Het lijkt erop dat je drivers voor scherm en grafische kaart beschadigd zijn, of niet meer meestarten.
Probeer eens te starten in veilige modes, dan afsluiten, en weer normaal opstarten.

Eventueel de drivers opnieuw instaleren.
 
Lijkt op een probleem met je videokaart, alsof hij bijvoorbeeld van een resolutie 1024x768 naar 800x600 is gesprongen.

Kijk de instellingen eens na. (rechtermuisknop op je desktop, en dan eigenschappen)

Groeten,
Olav
 
Geplaatst door Olav
Lijkt op een probleem met je videokaart, alsof hij bijvoorbeeld van een resolutie 1024x768 naar 800x600 is gesprongen.

Kijk de instellingen eens na. (rechtermuisknop op je desktop, en dan eigenschappen)

Groeten,
Olav

Bedankt he. Tis al opgelost :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan