norton, xp en hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Os xp

Wanneer ik Norton Disk dotcor opstart krijg ik het volgende probleem

Het besturingssysteem, of een andere proces, heeft momenteel exclusieve toegang tot dit station, of tot enkele bestanden hierop. Norton Disk Doctor kan onder deze omstandigheden niet doorgaan met een reparatie. Er kan een reparatie worden gepland voor de volgende keer dat u systeem opstart.
Norton Disk Doctor kan dit station wel diagnosticeren als " Fouten herstellen" niet is ingeschakeld. Ja/nee

Wanneer ik ja aanklik en mijn systeem wordt dan opnieuw opgestart gaat hij inderdaad het e.e.a controleren, echter wanneer ik daarna meteen norton disk doctor draai, krijg ik dezelfde mededeling!

Het systeem heb ik al gecontrolleerd op virussen e.d.
 
Je zou kunnen proberen om Norton te draaien in Veilige modus. Bij het opstarten van je pc F8 ingedrukt houden.

Als windows normaal wordt opgestart zijn er een heleboel processen bezig (ook op je harde schijf). In veilige modus is dit een stuk minder.
 
Het lukt dus niet in veilige modus?
Heb je al gecontroleerd op Spyware/Adware?
 
Norton

Sinds ik XP heb gebeurt dit bij mij ook en ook op elke andere computer met XP die ik ken.Het ligt volgens mij niet aan je systeem.Ik heb het opgegeven.Heb je lekker veel aan hè?? :)
 
Log je wel in als "Administrator" als je in veilige modus opstart?
 
Bedankt voor jullie reacties
veilige modus yep
adminstrator nvt
gebruik adaware

Ben nu bezig met powermax maar op e.o.a manier start hij niet.
Heb hem eerst dl op hdd daarna op diskette gezet, pc opnieuw opgestart (waarna powermax moet gaan testen) echter windows start gewoon op.

Iemand nog suggesties
 
Ik begrijp dat je een Maxtor hardeschijf hebt.

Kijk eens in het Bios naar de opstartvolgorde.
zet hem zo dat ie van A:\ op kan starten.
(a, c, cd-rom)

PS waarom Administrator niet van toepassing?
 
bedankt voor je reactie

ben zelf adm. en opstart volgorde heb ik ook al uitgeprobeerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan