sommige websites laden niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
Berichten
758
heb hier een netwerk waarbij ook internet gedeeld wordt de computers boven zitten met een switcg verbonden aan een tweede netwerkkaart in de computer beneden nu kan die computer op www.gtst.nl-www.rtl.nl-www.trosweb.nl komen maar op de computers boven niet het laden begint wel maar stopt gewoon terwijl andere sites geen probleem opleveren.java gecontroleerd en dat werkt goed.
 
heb op de hoofd computer zonealarm draaien en norton op de computers boven alleen norton antivirus het gebeurt ook niet op elke site.
 
Geplaatst door willempie
heb op de hoofd computer zonealarm draaien en norton op de computers boven alleen norton antivirus het gebeurt ook niet op elke site.

Probeer de genoemde websites eens te benaderen zonder dat de firewall ingeschakeld is.
 
zelfde probleem

ik heb hetzelfde probleem alleen wel met veel meer websites en ook kan ik geen verbinding meer maken met mijn extern bureaublad. bij mij helpt het niet om de firewall en norton uit te zetten.
 
bij mij helpt de firewall uitschakelen ook niet zou het komen omdat ze via een switch op de tweede netwerkkaart aangesloten zitten op de hoofd pc
 
ik denk niet dat dat het probleem is want ikheb gewoon twee netwerkkaarten met elkaar verbonden (ad hoc) en 1 computer daarvan is de host en daarop word het internet gedeeld en bij mij doet het probleem zich ook voor
 
maar pro eroverheen installeren is voor mij geen optie dit is toch wel op te lossen zeker zou het met een router beter gaan.
 
het probleem is opgelost heb eens geprobeerd mtu op de client pc,s op 1492 te zetten en ttl op 62 want daar stond netwerkkaart 2 in de hoofd pc ook op en ja hoor alle site,s laden weer dus allemaal bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan